پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388440 تاریخ : 1397/07/16-14:32:17
,10033,
سردار مؤمنی از فرمانده یگان حفاظت محیط زیست تقدیر کرد

سردار مؤمنی از فرمانده یگان حفاظت محیط زیست تقدیر کرد

در روز سوم از هفته نیروی انتظامی و مصادف با رزمایش نیروهای یگان حفاظت، از محیط‌بانان برجسته کشور تقدیر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در این رزمایش  که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، جمعی از فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست به نمایندگی از بیش از سه هزار نیروی محیط‌بان کشور حضور داشتند.

در این رزمایش سردار اسکندر مؤمنی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت نقش امنیت در جامعه آن را به مثابه اکسیژن برای حیات دانست و گفت: همه دستگاه‌ها باید در تأمین امنیت حضورداشته باشند. فعالیت یگان‌های حفاظت همواره با ایثار و شهادت و جانبازی همراه است و این یگان‌ها هستند که مقابل مجرمان ایستادگی می‌کنند و افتخار بزرگی است که ما در این راه شهید یا جانباز شویم.
وی تأکید کرد یگان حفاظت در همه دستگاه‌ها باید فعال شود و گفت: هر جا که لازم باشد نیروی انتظامی تجهیزات لازم را در اختیار یگان‌های حفاظت دستگاه‌ها خواهد گذاشت.
در این مراسم سردار مؤمنی از سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل ایجاد رابطه مناسب بین دستگاهی تقدیر کرد.
همچنین جانباز محیط‌ بان منصور احمدی محیط‌ بان خوزستانی که در درگیری با قاچاقچیان جانباز شده بود تقدیرنامه خود را از جانشین فرماندهی نیروی انتظامی دریافت کرد.
در رزمایش امروز نیروهای یگان حفاظت نیروی انتظامی، پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و کریم شافعی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس به نمایندگی از عیسی کلانتری، ریاست سازمان حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران