پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466945 تاریخ : 1398/04/04-17:53:18
,15,
سجاد بنابی نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شد

با حکم آذری جهرمی؛

سجاد بنابی نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی سجاد بنابی را به مدت دو سال به سمت نایب رییسی هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن حکم انتصاب سجاد بنابی آمده است:

جناب آقای مهندس سجاد بنابی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و به استناد تبصره 2 ماده (16) اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت، جناب عالی را به مدت 2 سال به سمت نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم سرافراز کشور را سرلوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

سجاد بنابی متولد سال 1361 و رتبه اول آزمون سراسری سال 79 بوده که از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع ارشد فارغ التحصیل شده است.
وی پیش از این دستیار وزیر ارتباطات و رییس شورای دستیاران امور جوانان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 420
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران