پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 477974 تاریخ : 1398/04/26-16:08:56
,17,13,
ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده مرغ را 12 هزار و 900 تومان تعیین کرد

ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده مرغ را 12 هزار و 900 تومان تعیین کرد

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مرغ برای مصرف کنندگان را 12 هزار و 900 تومان مشخص کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی با اعلام این مطلب، افزود: در پی ارایه پیشنهادی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و پس از بررسی‌های انجام گرفته توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده مرغ را 12 هزار و 900 تومان تعیین کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولید حداکثری مرغ و همچنین حقوق مصرف کنندگان و در جهت ایجاد شفافیت در بازار این کالا انجام گرفته است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عرضه مرغ با قیمتی بیش از این رقم در برخی مناطق ادامه داد: هر گونه تخطی از قیمت فوق از سوی دستگاه های مسؤول مورد اقدام قانونی جدی قرار خواهد گرفت.

کلامی گفت: تولید کنندگان مکلف شدند نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر بسته بندی کالاها و نصب اتیکت و بنر در محل عرضه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در مورد قیمت ها از ملزومات تدوین شده در این حوزه است، بیان کرد: همه حلقه های زنجیره تولید مرغ نیز مکلف هستند نسبت به صدور فاکتور رسمی اقدام کنند و در این راستا با همکاری دادستانی‌های کل کشور، دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها ، بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه ها، عهده دار مسؤولیت نظارت بر اجرای این مهم هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران