پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496333 تاریخ : 1398/10/19-16:29:16
,6,
سایپا از رکورد تولید پارسال خود عبور کرد

سایپا از رکورد تولید پارسال خود عبور کرد

گروه خودروسازی سایپا با تولید بیش از 285 هزار و 451 دستگاه محصولات X100، X200، ساینا و کوییک در ابتدای روز کاری 18 دی‌ماه، از کل آمار تولید سال 97 عبور و رکورد جدیدی را در تولید ثبت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سایپا، تحقق این مهم با توجه به وجود محدودیت‌ها و موانع بسیار زیاد فراروی تولید به دست آمد.

گروه سایپا در نزدیک به یک ‌سال گذشته توانست تولید روزانه خود را به‌طور میانگین به بیش از دو هزار دستگاه در روز برساند، در حالی که در سال 97 تولید روزانه این گروه به حدود 700 دستگاه در روز رسیده بود.

باتوجه به آماده‌سازی و پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش تولید در سه ماه پایانی سال، به‌نظر می‌رسد سایپا بتواند تا پایان اسفندماه رکورد جدیدی در زمینه تولید خودرو در دوران تحریم و فشار حداکثری از خود بر جای بگذارد.

بررسی آمارهای سامانه کُدال حاکی از تولید 271 هزار و 532 دستگاه خودرو از سوی گروه سایپا از آغاز امسال تا پایان آذرماه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران