پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444537 تاریخ : 1397/10/10-11:39:55
,6,
سایپا آذین جزء شرکت های پیشرو درگروه سایپا است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

سایپا آذین جزء شرکت های پیشرو درگروه سایپا است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت سایپا آذین گفت: افزایش بهره وری و سودآوری شرکت های گروه در مسیر رشد و تعالی سازمان از اولویت گروه خودروسازی سایپا است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سایپا، در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت سایپا آذین، دکتر محمدرضا سروش ضمن قدردانی از زحمات مهندس چرومی، مدیرعامل قبلی سایپا آذین، گفت: افزایش بهره وری و سودآوری باید در اولویت کاری همه شرکت های گروه قرار گرفته شود و در راستای افزایش و سودآوری برای  صاحبان سهام گام های جدی برداشته شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری و همدلی تمامی همکاران باید تغییرات لازم و کافی در ساختار مالی، نیروی انسانی و سازمانی شرکت ها داده شود تا به بهره وری و رشد سازمانی محقق شود.

سروش خاطر نشان کرد: شرکت سایپا آذین به لحاظ پتانسیل و جایگاه، جزء شرکت های پیشرو گروه است که لازم است با تغییرات عمده در همکاری با شرکت های زیرمجموعه، تقویت زنجیره تامین، افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده سهم بازار خود را افزایش دهد.

مدیرعامل گروه سایپا افزود: برای برون رفت از شرایط موجود، شرکت های گروه باید با تغییر نگرش، فرهنگ بهره وری را در سازمان خود نهادینه کنند.

وی گفت: رشد و تعالی سازمان در گرو همکاری همه جانبه تمامی سطوح است که برای رسیدن به این مهم، کار مضاعف و تغییرات لازم در ساختار سازمان باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم محسن چرومی مدیر عامل پیشین سایپا آذین گزارشی ا ز عملکرد دوران تصدی خود ارائه داد و برای مهندس نخعی به عنوان مدیر عامل جدید سایپا آذین آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است نخعی دارای مهندسی مکانیک جامدات در مقطع کارشناسی و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد بوده و داری سوابق پژوهشی، آموزشی و ارائه مقالات تخصصی در زمینه تحصیلی خود است.

 وی دارای 20 سال سابقه کاری در بخش های مهندسی و تولید در گروه خودروسازی سایپا  است و دارای سوابقی چون مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت مهندسان مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران و قائم مقام مدیرعامل این شرکت، مدیریت فنی مهندسی و طرح و برنامه، مدیر پروژه های محصول در شرکت خدمات مهندسی و فن آوری سایپا و عضویت .در هیات مدیره و مدیریت پروژه های مهندسی است


 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران