پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377106 تاریخ : 1397/07/01-10:21:36
,3,
سامانه مکاتبات اداری کاسپین با بانک مرکزی راه اندازی شد

سامانه مکاتبات اداری کاسپین با بانک مرکزی راه اندازی شد

موسسه اعتباری کاسپین به منظور ارایه خدمات شایسته و مناسب به مشتریان گرامی و تسریع در مکاتبات اداری با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به راه اندازی سامانه مکاتبات اداری(سامانه ECE) اقدام کرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، با توجه به رشد روز افزون فناوری ارتباطات و اطلاعات از یک سو و ضرورت تسریع در زمان ارایه خدمات به مشتریان از سوی دیگر، موسسه کاسپین در راستای ارائه خدمات بانکی مناسب و ساماندهی تعاونی های منحله هشتگانه اعتبار«فرشتگان، امیدجلین گرگان، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهراء مشهد، بدرتوس و پیوند»، راه اندازی سامانه مکاتبات اداری با بانک مرکزی را نیز  به عنوان یکی از اولویت های ارایه خدمت خود به مشتریان عملیاتی کرد.

بر این اساس، موسسه اعتباری کاسپین در راستای پاسخگویی به موقع و در اسرع وقت به مشتریان و سپرده گذاران، به منظور سرعت بخشیدن به مبادلات مکاتبات اداری، سهولت پیگیری نامه ها و دریافت پاسخ آنها از بانک مرکزی، سامانه تبادل مکاتبات اداری خود تحت عنوان «سامانه ECE » را راه اندازی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران