پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410826 تاریخ : 1397/08/13-14:01:14
,15,
سامانه درخواست غیرحضوری مدارک دانشجویان و فارغ التحصیلان آماده سرویس دهی است

معاون فنی و بازرگانی:

سامانه درخواست غیرحضوری مدارک دانشجویان و فارغ التحصیلان آماده سرویس دهی است

معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل گفت: سامانه کامل و جامع درخواست غیرحضوری ارسال پستی مدارک دانشجویان و فارغ التحصیلان، آماده ارایه خدمات به مراکز دانشگاهی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدی روز یکشنبه ششم آبان ماه با اعلام این مطلب، هدف از راه اندازی این خدمت را بسط و گسترش دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها و رفت و آمدهای غیرضروری در شرکت ها، سازمان ها و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی عنوان کرد.

وی با اشاره به تحت وب بودن سامانه و عدم ایجاد بار مالی برای استفاده کنندگان، افزود: قابلیت رهگیری مدارک ارسال شده از لحظه درخواست دانشجویان تا زمان تحویل، از قابلیت های این سامانه است.

او هوشمند بودن و ارسال پیامک به متقاضی را از دیگر مزایای این سامانه عنوان کرد و گفت: با استفاده از این سرویس، حجم زیادی از مراجعات حضوری دانشجویان به واحدهای دانشگاهی به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

احمدی تصریح کرد: علاوه بر مزایای یاده شده، امکان تطبیق هویت اشخاص در هنگام تحویل هرگونه امانت به ذینفعان، تحویل دانشنامه یا قبول هر گونه درخواست پس از تایید هویتی شخص و بارگذاری امضای وی در سامانه مذکور، موجب امنیت خاطر مسئولان دانشگاه ها نسبت به صحت مشخصات دریافت کننده مدارک می شود.

معاون فنی و بازرگانی با اشاره به اینکه اجرای آزمایشی این سامانه پیش از این در استان خراسان جنوبی با موفقیت انجام شد، افزود: سامانه درخواست غیرحضوری ارسال پستی مدارک دانشجویان و فارغ التحصیلان، آماده ارایه خدمات در تمامی دانشگاه های سراسر کشور است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 151
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران