پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492526 تاریخ : 1398/07/30-17:39:38
,10025,
سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه اندازی شد

سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه اندازی شد

شرکت بیمه نوین به منظور ارتقای کیفیت خدمات خود، افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات و رضایتمندی مشتریان، سامانه ثبت شکایت آنلاین را درپايگاهاینترنتی خود راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، از این پس مشتریان می­‌توانند با درج اطلاعات خود در سامانه اینترنتی ثبت شکایت این شرکت، ضمن عدم نیاز به مراجعه حضوری، از رسیدگی به درخواست خود در کوتاه‌­ترین زمان ممکن اطمینان حاصل کنند.

برای ثبت شکایت در سامانه مذکور، درج اطلاعاتی از قبیل کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل شاکی، کد نمایندگی صادرکننده بیمه‌نامه، شعبه مورد شکایت، موضوع شکایت و شرح شکایت  مورد نیاز است و شاکی در مرحله نهایی با ثبت شکایت خود کد رهگیری دریافت خواهد کرد.

پس از آن نیز شاکی با مراجعه به‌همین سامانه با درج کدرهگیری و کدملی، شکایت خود را پیگیری و از نتیجه آن مطلع می‌شود. در این سامانه، همچنین امکان پیوست کردن مدارک پرونده شاکی ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش، بیمه‌گذاران بیمه نوین می­‌توانند در صورت ایجاد هر مشکلی در دریافت خدمات بیمه‌ای مورد نیاز خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com  به بخش سامانه ثبت شکایت وارد شده و درخواست خود را درج کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران