پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252206 تاریخ : 1395/10/01-10:52:58
,10030,
سامانه ثبت حقوق کارمندان در صورت تصویب مجلس اجرایی می شود

سامانه ثبت حقوق کارمندان در صورت تصویب مجلس اجرایی می شود

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: موضوع راه اندازی سامانه ثبت حقوق کارمندان در برنامه ششم گنجانده شده تا از این طریق پرداخت ها شفاف سازی شود که این طرح در صورت تصویب مجلس اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عادل آذر که صبح چهارشنبه به استان مرکزی سفر کرده، در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: راه اندازی سامانه ثبت پرداخت های حقوق کارمندان بر بستر دولت الکترونیک، اقدام خوبی در راستای کنترل پرداخت ها و پیشگیری از مسائلی همچون پرداخت های نامتعارف و نجومی است.

وی افزود: در صورت تصویب اجرایی شدن این پیشنهاد، دستگاه های اجرایی موظف می شوند پرداخت های خود را در این سامانه ثبت کنند که این اقدام موجبات رفع نگرانی های مردم را فراهم می سازد.

ایجاد نظام اطلاعات اقتصادی برای هر شهروند

رئیس دیوان محاسبات کشور بیان کرد: مساله دیگری که در دست پیگیری داریم تا به صورت لایحه تقدیم مجلس و در صورت تصویب اجرایی شود، ایجاد نظام اطلاعات اقتصادی برای هر فرد است.

آذر تصریح کرد: این اقدام به معنای آن است که هر شهروند علاوه بر شماره ملی، یک شماره کسب و کار یا شناسه اقتصادی نیز داشته باشد و اطلاعات اقتصادی وی بر مبنای شناسه اقتصادی خاص وی جمع آوری شود.

رئیس دیوان محاسبات کشور خاطرنشان ساخت: این سیستم موجب شفاف سازی اطلاعات اقتصادی و امور مالی افراد شده و هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان به اجرا درآمده است.

آذر افزود: نظارت بر اجرای این موضوع بر عهده دیوان محاسبات و اجرای آن بر عهده وزرات اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی و دیگر دستگاه های مرتبط و مسئول است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران