پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464807 تاریخ : 1398/02/28-18:17:14
,15,
ساماندهی وضعیت معیشتی و پرداخت کارکنان وزارت ارتباطات

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی خبر داد:

ساماندهی وضعیت معیشتی و پرداخت کارکنان وزارت ارتباطات

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بازنگری و ساماندهی پرداخت مالی کارکنان و وضعیت نیروی انسانی وزارت جزء اولویت‌ها و برنامه‌ریزی کاری در سال 98 است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجید خباز بابیان این مطلب، گفت: در راستای ارتقای پرداخت رفاهیات و مزایای کارکنان، این اداره کل طرح‌هایی را در سال جدید در زمینه بازنگری در فرآیند پرداخت اضافه‌کاری، بازنگری در فرآیند پرداخت مبتنی بر عملکرد و پرداخت کمک‌هزینه رفاهی در دست تهیه دارد که در صورت تصویب در سال جاری با جدیت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه والای بازنشستگان افزود: ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و وظیفه‌بگیران و همچنین اقدامات تکمیلی جهت کارکنانی که در شرف بازنشستگی هستند جزء اولویت‌های ما بوده و در سال پیش رو برنامه‌هایی را با این هدف از طریق اداره کارگزینی و رفاه دنبال و به‌زودی اجرایی خواهیم کرد.

خباز تصریح کرد: جهت بهبود فرایندهای جاری وزارتخانه، این اداره کل در نظر دارد در سال جدید نسبت به بازنگری در فرآیندهای مربوط به جذب نیروهای جدید بر اساس نیازمندی‌ها و به‌کارگیری نیروی موجود در ستاد و استان‌ها اقدام کند و قطعاً این امر نیازمند همکاری دیگر واحدها و همچنین بازنگری در ضوابط و تدوین و اصلاح دستورالعمل‌های جاری است.

وی با اشاره به وظایف این اداره کل افزود: این یک امر طبیعی است که کارکنان در کنار امور جاری‌شان نیازمند خدمات رفاهی و پزشکی مناسب باشند و ما امیدواریم با تدوین و اجرای برنامه‌هایی جهت ارتقای کیفی و کمی امور رفاهی و ورزشی کارکنان ازجمله اصلاح فرایند توزیع خدمات رفاهی، اعطای تسهیلات مالی و اعتباری، رشد و گسترش ورزش همگانی و افزایش درصد بهره‌گیری کارکنان از خدمات موسسه فرهنگی، ورزشی پیام بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم و به‌موازات آن نیز برنامه‌هایی را برای ارتقای کیفی و کمی امور بهداشت و سلامت کارکنان با همکاری دیگر دستگاه‌ها در سال جاری اجرایی کنیم.

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت خاطرنشان کرد: جهت رفاه بیشتر کارکنان، ساماندهی فضای اداری و مناسب‌سازی آن به‌ویژه بهسازی امکانات برای استفاده بهتر جانبازان و ایثارگران عزیز از دیگر برنامه‌های این مدیریت در سال جدید است.

وی افزود: همواره  در تکالیف ابلاغی به وزارت و دستگاه‌ها موضوع مدیریت سبز و کاهش مصرف جزء موارد با اهمیت لحاظ شده و در این راستا نیز این اداره کل برنامه‌هایی را باهدف هوشمند سازی و کاهش مصرف انرژی ساختمان‌ها، مدیریت بهینه بازیافت، تولید و استفاده از انرژی پاک و همچنین کاهش مصرف مواد مصرفی مانند کاغذ و... تهیه و در دستور کار خود دارد.

خباز در پایان افزود: در هر حوزه کاری بی‌شک بهره‌گیری از تکنولوژی روز می‌تواند باعث تسهیل امور و ارتقای کیفی کارها شود و بر اساس این باور، ما نیز موضوع ایجاد بانک اطلاعاتی و سامانه یکپارچه اداری و پشتیبانی را به‌عنوان چشم‌انداز خود پیگیر و بر اساس نیازسنجی که صورت گرفته تهیه طرح پیشنهادی و RFP مربوطه به‌زودی نهایی و متعاقباً با شناسایی پیمانکاری توانمند امیدواریم سامانه مذکور در سال جاری در وزارت پیاده‌سازی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران