پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449283 تاریخ : 1397/11/29-17:36:40
,10025,
سالروز حادثه‌ای تلخ و یادآوری مسئولیت بیمه‌گران

سالروز حادثه‌ای تلخ و یادآوری مسئولیت بیمه‌گران

سال گذشته، درست در چنین روزی یعنی 29 بهمن ماه بود که یک فروند هواپیما که از تهران عازم یاسوج بود؛ در میانه مسیر ضمن برخورد با کوه دنا سقوط کرد و حادثه غم‌باری را رقم زد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، فارغ از این‌که دلایل وقوع این حادثه چه بود و مقصران آن چه کسانی بودند، نکته مهم، این بود که بیش از 60 تن از هموطنان عزیز در این حادثه جان خود را از دست دادند و خانواده‌های زیادی داغدار شدند.

شرکت‌های بیمه که وظیفه ایجاد امنیت و آرامش را بر عهده دارند در هنگام بروز حوادث مختلف به ایفای نقش می‌پردازند و در همین راستا بیمه ملت نیز از ابتدا با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در حوزه بیمه‌های هواپیما توانسته خدمات بسیاری را به هموطنان ارائه کند.

این شرکت در بخش هوایی، بیمه‌نامه‌های متنوعی با کاربردهای مختلف دارد که از جمله آنها می‌توان به بیمه بدنه و قطعات یدکی، بیمه آشیانه، بیمه مسئولیت در قبال مسافران، بار و مرسولات، پوشش مسئولیت قانونی برای خلبان و کادر پرواز، بیمه مسئولیت شخص ثالث و بیمه فرودگاه‌ها اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، بیمه ملت در سال‌های اخیر توانسته با تحت پوشش قرار دادن انواع هواپیما و بالگردهای شرکت‌های مختلف، ضمن ایجاد اطمینان و آسایش، خدمات بیمه‌ای فراوانی در این زمینه به بیمه‌‌گزاران خود ارائه کند؛ ضمن این‌که بیمه ملت در بخش بیمه های هواپیما از خدمات شرکت‌های معتبر بین‌المللی جهت ارزیابی خسارت هوایی بهره می‌گیرد.

بیمه ملت ضمن گرامی­داشت یاد و خاطره مسافران حادثه هوایی تهران - یاسوج و عرض تسلیت به بازماندگان آنها، امیدوار است که بتواند با همت و تلاش مضاعف، تلخی حوادث را کاهش داده و در کنار خانواده بزرگ مردم ایران استوار باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 455
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران