پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353131 تاریخ : 1397/05/06-13:27:32
,12,15,
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزارکننده دوره بیست و چهارم الکامپ

گزارش

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزارکننده دوره بیست و چهارم الکامپ

الکامپ (ELECOMP)، مخففی است از Electronics, Computer & E-Commerce که نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک نامیده می‌شود.

به گزارش بانک و صنعت ، نمایشگاه الکامپ همه سال در تهران و محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود. محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در سال 1343 تاسیس شده و از سال 1355 نیز به عضویت اتحادیه نمایشگاه‌های بین‌المللی ( UFI ) درآمده است.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است و پربازدید کننده‌ترین نمایشگاه تخصصی در میان بیش از 50 نمایشگاه داخلی محسوب می‌شود.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و تکنولوژیکی فی مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می‌نماید.

در سال گذشته تعداد شرکت کنندگان الکامپ از 500 به 800 رسید که از طرف دستگاه‌های دولتی با استقبال روبرو گردید و امسال نیز نظام صنفی رایانه‌ای مسئولیت برگزاری الکامپ بیست و چهارم را عهده‌دار خواهد بود.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزارکننده دوره بیست و چهارم الکامپ با حمایت ارزشمند سازمان توسعه تجارت ، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران ، مشارکت و حمایت موثر نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌ها نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد.

شایان ذکر است برپایی تعدادی نشست، میزگردهای تخصصی در حوزه‌های مختلف با حضور اساتید برجسته بین المللی و چهره‌های ارزشمند داخلی توسط ستاد برگزاری پیش بینی شده است، ضمنا برپایی شایسته این نمایشگاه در حوزه برنامه‌های محتوایی نیز گامهای مفیدی برداشته شد.

در دوره گذشته این نمایشگاه 831 شرکت داخلی در قالب 381 شرکت تجاری و 450 شرکت استارتاپ و 39 شرکت خارجی در فضایی به مساحت 55 هزار و 400 متر مربع از 21 کشور حضور داشتند که در طول برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خود را ارائه نمودند.

همچنین با عنایت به استقبال چشمگیر استارت آپ ها در دوره قبل نمایشگاه برنامه ریزی جهت برپایی سالن استارت آپ ها با رویکرد متفاوت در دستور کار ستاد قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران