پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450813 تاریخ : 1397/12/15-12:40:02
,10028,22,
سازمان تأمین اجتماعی متعهد به صیانت از حقوق شهروندی ذینفعان و شرکای اجتماعی خود است

مدیرکل دفترنظارت وارزشیابی سازمان تأمین اجتماعی:

سازمان تأمین اجتماعی متعهد به صیانت از حقوق شهروندی ذینفعان و شرکای اجتماعی خود است

نشست دو روزه برنامه تبیین و تشریح نحوه استقرار طرح میز خدمت به میزبانی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی اکبرربیع زاده مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تأمین اجتماعی همزمان با برگزاری نشست تبیین و تشریح نحوه استقرار طرح میز خدمت، با تاکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از هر زمان دیگر خود را متعهد به صیانت از حقوق شهروندی ذینفعان و شرکای اجتماعی خود می داند گفت : به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم ارباب رجوع ، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانهای اداری دستگاه های اجرایی و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و در اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری، بخشنامه استقرار میز خدمت از سوی ریاست محترم جمهوری صادر و به کلیه دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ شد که پیرو ابلاغیه مذکور و دستور موکد مدیرعامل فقید سازمان مرحوم دکتر نوربخش در این راستا سازمان تأمین اجتماعی همگام با دیگر دستگاههای اجرایی با عملیاتی نمودن این مهم توانسته است گام های بلندی بردارد.

ربیع زاده با اشاره به اینکه طی 6 ماهه اخیر استقرار میزخدمت با جدیت دنبال شده است و در حال حاضر شعبی از استانهای همدان ، کرمان ، آذربایجان شرقی و امروز هم خوزستان بعنوان پایلوت در حال اجرا و ارائه میز خدمت هستند تصریح کرد : تمام سعی و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی بعنوان خادمان مردم این است که خدمات و تعهدات سازمان را در اسرع وقت و با شایستگی تمام تقدیم بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران نمایند.
مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تأمین اجتماعی به رشد چشمگیر خدمات غیرحضوری سازمان اشاره و افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده و هدفمند و با یاری خداوند متعال در روزهای آینده  شاهد ارائه 65 خدمت دیگر در ارائه خدمات غیرحضوری خواهیم بود که پس از آن دیگر نیازی به مراجعه مردم به واحدهای سازمان تأمین اجتماعی نخواهد بود. وی همچنین با تقدیر از اقدامات اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان در اجرای میزخدمت گفت : همزمان با این همایش شعب تأمین اجتماعی 5 اهواز و شهرستان ملاثانی بصورت پایلوت به بهره برداری خواهید رسید.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان نیز ضمن تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در خصوص استقرار میزخدمت گفت: این امر در راستای عزم جدی دولت برای بهبود نظام اداری و پاسخگویی متناسب با شان و منزلت مردم و رضایتمندی ارباب رجوع طراحی شده است که بخشی از مصوبه ابلاغی حقوق شهروندی در نظام اداری است. مرعشی با اعلام این اینکه برای شعب 5 اهواز و ملاثانی تمهیدات و اقدامات عملیاتی لازم برای اجرای میز خدمت اجرا شده است گفت: امیدواریم با جدیت و تلاشی که در همکاران سراغ داریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان در تمامی واحدهای تابعه استان این مهم را محقق سازیم.

وی آموزش کارکنان ، آماده سازی فضای فیزیکی جهت ایجاد پیشخوان ارائه خدمات، نصب دستگاههای نوبت دهی و همچنین بمنظور دسترسی آسان مراجعه کنندگان به واحدهای شعب، خطوط رنگی طراحی و خط کشی گردیده است افزود تمامی کارکنان موظف هستند با تسلط بر خدمات واحد خود در مقاطع زمانی مناسب با ایجاد چرخش شغلی پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی نیز با تاکید براینکه تمامی مدیران و کارکنان سازمان موظفند تا به بهترین وجه ممکن خدمات سازمان را به مخاطبان معرفی نمایند گفت : با توجه به تنوع زیاد خدمات سازمان تأمین اجتماعی در گام اول این سازمان تعدادی از خدمات خود را بصورت غیرحضوری ارائه و در ادامه نیز 65 خدمت هم در استان آذربایجان شرقی پایلوت طراحی و اجرا شده است که به زودی در میزخدمت غیرحضوری قرار می گیرد.
ایمان بیوس به سامانه مرکزارتباط مردمی دراپلیکیشن اشاره  و خواستار آن شد تا بیمه شدگان و دیگر مردم ازخدمات این اپلیکیشن بهره مند شوند.
وی تماس هایی که با مرکز 1420 صورت می پذیرد را فرصتی ارزشمند دانست که بواسطه آن می توان تحلیلهای خوبی از مسائل و مشکلات مردم بدست آورد با توجه به نوع موارد در اصلاح فرآیندهها تاثیرگذار خواهد بود.
مدیر کل برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان  نیزهدف از مصوبه حقوق شهروندی را برنامه ریزی و بهبود وضعیت و مناسبات حاکم بر جامعه در کاهش رنج و افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و گفت: منشور حقوق شهروندی رقابت بر سر افزایش رضایتمندی و افزایش سرمایه اجتماعی است.
مهدی مکارمی ارزیابی مستمر، پایش و سنجش عملکرد در ارائه میزخدمت را از مواردی دانست که می تواند موفقیت سازمانها را در ایجاد این تکریم نشان دهد. مکارمی سازمان تأمین اجتماعی را سازمانی موثر و پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری برشمرد و تصریح کرد: استانداری خوزستان آمادگی دارد تا در هر زمانی  در کنار سازمان تأمین اجتماعی بتواند به افزایش این رضایتمندی کمک نماید.روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،علی اکبرربیع زاده مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تأمین اجتماعی همزمان با برگزاری نشست تبیین و تشریح نحوه استقرار طرح میز خدمت ، با تاکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از هر زمان دیگر خود را متعهد به صیانت از حقوق شهروندی ذینفعان و شرکای اجتماعی خود می داند گفت : به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم ارباب رجوع ، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانهای اداری دستگاه های اجرایی و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و در اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری ، بخشنامه استقرار میز خدمت از سوی ریاست محترم جمهوری صادر و به کلیه دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ شد که پیرو ابلاغیه مذکور و دستور موکد مدیرعامل فقید سازمان مرحوم دکتر نوربخش در این راستا سازمان تأمین اجتماعی همگام با دیگر دستگاههای اجرایی با عملیاتی نمودن این مهم توانسته است گام های بلندی بردارد.

ربیع زاده با اشاره به اینکه طی 6 ماهه اخیر استقرار میزخدمت با جدیت دنبال شده است و در حال حاضر شعبی از استانهای همدان، کرمان، آذربایجان شرقی و امروز هم خوزستان بعنوان پایلوت در حال اجرا و ارائه میز خدمت هستند تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی بعنوان خادمان مردم این است که خدمات و تعهدات سازمان را در اسرع وقت و با شایستگی تمام تقدیم بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران نمایند.
مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تأمین اجتماعی به رشد چشمگیر خدمات غیرحضوری سازمان اشاره و افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده و هدفمند و با یاری خداوند متعال در روزهای آینده  شاهد ارائه 65 خدمت دیگر در ارائه خدمات غیرحضوری خواهیم بود که پس از آن دیگر نیازی به مراجعه مردم به واحدهای سازمان تأمین اجتماعی نخواهد بود. وی همچنین با تقدیر از اقدامات اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان در اجرای میزخدمت گفت : همزمان با این همایش شعب تأمین اجتماعی 5 اهواز و شهرستان ملاثانی بصورت پایلوت به بهره برداری خواهید رسید.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان نیز ضمن تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در خصوص استقرار میزخدمت گفت: این امر در راستای عزم جدی دولت برای بهبود نظام اداری و پاسخگویی متناسب با شان و منزلت مردم و رضایتمندی ارباب رجوع طراحی شده است که بخشی از مصوبه ابلاغی حقوق شهروندی در نظام اداری است . مرعشی با اعلام این اینکه برای شعب 5 اهواز و ملاثانی تمهیدات و اقدامات عملیاتی لازم برای اجرای میز خدمت اجرا شده است گفت : امیدواریم با جدیت و تلاشی که در همکاران سراغ داریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان در تمامی واحدهای تابعه استان این مهم را محقق سازیم . وی آموزش کارکنان، آماده سازی فضای فیزیکی جهت ایجاد پیشخوان ارائه خدمات، نصب دستگاههای نوبت دهی و همچنین بمنظور دسترسی آسان مراجعه کنندگان به واحدهای شعب، خطوط رنگی طراحی و خط کشی گردیده است افزود تمامی کارکنان موظف هستند با تسلط بر خدمات واحد خود در مقاطع زمانی مناسب با ایجاد چرخش شغلی پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی نیز با تاکید براینکه تمامی مدیران و کارکنان سازمان موظفند تا به بهترین وجه ممکن خدمات سازمان را به مخاطبان معرفی نمایند گفت : با توجه به تنوع زیاد خدمات سازمان تأمین اجتماعی در گام اول این سازمان تعدادی از خدمات خود را بصورت غیرحضوری ارائه و در ادامه نیز 65 خدمت هم در استان آذربایجان شرقی پایلوت طراحی و اجرا شده است که به زودی در میزخدمت غیرحضوری قرار می گیرد.
ایمان بیوس به سامانه مرکزارتباط مردمی دراپلیکیشن اشاره  و خواستار آن شد تا بیمه شدگان و دیگر مردم ازخدمات این اپلیکیشن بهره مند شوند.
وی تماس هایی که با مرکز 1420 صورت می پذیرد را فرصتی ارزشمند دانست که بواسطه آن می توان تحلیلهای خوبی از مسائل و مشکلات مردم بدست آورد با توجه به نوع موارد در اصلاح فرآیندهها تاثیرگذار خواهد بود.
مدیر کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان  نیزهدف از مصوبه حقوق شهروندی را برنامه ریزی و بهبود وضعیت و مناسبات حاکم بر جامعه در کاهش رنج و افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و گفت: منشور حقوق شهروندی رقابت بر سر افزایش رضایتمندی و افزایش سرمایه اجتماعی است.
مهدی مکارمی ارزیابی مستمر، پایش و سنجش عملکرد در ارائه میزخدمت را از مواردی دانست که می تواند موفقیت سازمانها را در ایجاد این تکریم نشان دهد. مکارمی سازمان تأمین اجتماعی را سازمانی موثر و پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری برشمرد و تصریح کرد: استانداری خوزستان آمادگی دارد تا در هر زمانی  در کنار سازمان تأمین اجتماعی بتواند به افزایش این رضایتمندی کمک نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران