پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399385 تاریخ : 1397/07/26-13:29:51
,10026,
سازمان تامین اجتماعی در بی اثر کردن تحریم دشمنان نقش اساسی دارد

دکتر نوربخش در جلسه شورای اداری معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی در بی اثر کردن تحریم دشمنان نقش اساسی دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بی اثرکردن سلاح تحریم دشمنان با کار جهادی در کشور قابل انجام است و سازمان تامین اجتماعی در این رابطه نقش اساسی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در جلسه شورای اداری معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور بر تمامی ابعاد فعالیت سازمان تامین اجتماعی اثرگذار است. مطالبات مردم در نتیجه مشکلات اقتصادی فزونی یافته است و از سوی دیگر به دلیل محدودیت منابع در واحدهای تولیدی، تامین منابع و وصول حق بیمه با مشکلاتی مواجه می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در این شرایط بدون اتکاء به منابع عمومی کشور خدمات گسترده بیمه ای و درمانی را به نیمی از جمعیت کشور ارائه می دهد و زندگی و معیشت مستمری بگیران توسط این سازمان مدیریت می شود.
دکتر نوربخش با تاکید بر اینکه امروز کشور ما در جنگ روانی و اقتصادی قرار دارد، افزود: رفع نیازهای مردم و پاسخ گویی به نیازهای جامعه مجاهدت بزرگی است که همکاران سازمان تامین اجتماعی انجام می دهند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و امکانات کشور و همچنین عزم و اراده مردم ما بسیار بزرگتر از مشکلات و چالش های فعلی است، اظهار داشت: بدون تردید ملت بزرگ ایران از این شرایط با عزت و سربلندی عبور خواهند کرد.
دکتر نوربخش افزود: وظیفه ما در سازمان تامین اجتماعی این است که با ارتقاء خدمات و حمایت از اقشار تحت پوشش این سازمان برای موفقیت کشورمان در این نبرد تمام عیار اقتصادی تلاش کنیم و به نحوی عمل کنیم که بیمه شدگان و بازنشستگان و تمامی ذی نفعان سازمان کمترین فشار را متحمل شوند.
وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم افتخار مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی است، گفت: طی ماه گذشته 8200 میلیارد تومان برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی هزینه شده است و در 10 روز اول مهر ماه نیز 1100 میلیارد تومان در حوزه درمان کشور پرداخت صورت گرفته است.
دکتر نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در حال عبور از مراحل توسعه ای است، اظهار داشت: باید عوارض احتمالی این تغییرات را به حداقل برسانیم تا در آینده نزدیک بتوانیم بیشترین خدمات را به جامعه تحت پوشش با روش های جدید و به صورت غیرحضوری ارائه دهیم.

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی: افزایش پهنای باند و ارتقاء نرم افزارهای خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی با جدیت دنبال می شود

محمدحسن زدا، معاون بیمه ای سارمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: به منظور ارتقاء خدمات غیر حضوری برنامه های گسترده ای در حال اجرا است و در همین راستا افزایش پهنای باند و ارتقاء نرم افزارهای خدمات غیر حضوری با جدیت دنبال می شود
وی هماهنگی نرم افزار های مختلف و همچنین برقراری ارتباط با سامانه های سایر دستگاهها از جمله ثبت احوال را برای ارتقاء خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته بهره برداری از هر نوع نرم افزاری در واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی تنها پس از حصول اطمینان از انطباق با سایر برنامه ها قابل انجام خواهد بود.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به همکاری سازمانهای بیمه گر کشور برای رفع همپوشانی ها، گفت: به منظور تکمیل این برنامه شیوه نامه ای با همکاری سازمانهای بیمه گر تهیه شده است و در آینده صدور و تجدید اعتبار دفترچه ها برای هر فرد تنها از طریق یک سازمان بیمه گر قابل انجام است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران