پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451371 تاریخ : 1397/12/21-16:20:38
,10028,22,
سازمان تامین اجتماعی تعامل با کارفرمایان را به صورت مستمر ادامه می دهد

سازمان تامین اجتماعی تعامل با کارفرمایان را به صورت مستمر ادامه می دهد

همایش تامین اجتماعی و کارفرمایان و جشنواره تجلیل از چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از کارفرمایان و فعالان اقتصادی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل فرهنگی کارفرمایان و سازمان ها، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمان های تامین اجتماعی در این مراسم گفت: سیاست های کلان نظام تامین اجتماعی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست بررسی است و در صورت تصویب، بخش مهمی از مشکلات برطرف خواهد شد.

رضا معینی اظهار داشت: راه عبور از مشکلات در حوزه تولید و اشتغال، اعتماد به بخش خصوصی است که در بسیاری از موارد موفق عمل می کند. 

وی گفت: تامین اجتماعی یک سازمان مستقل و غیر دولتی است و دو برابر یارانه دولت هزینه می کند . هر چه وضعیت اشتغال بهتر باشد، حال تامین اجتماعی هم خوب است.

مدیرکل فرهنگی کارفرمایان و سازمان های تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی بدون کارگر و کارفرما معنا ندارد و اگر کشوری بخواهد پویا باشد ، باید کارآفرینان آن پویا و فعال باشند.

وی گفت: 95 درصد کارفرمایان ما با وجود سرایط سخت اقتصادی به تکالیف قانونی خود در برابر نیروی کار عمل می کنند که این عمل شایسته تقدیر است.

معینی تصریح کرد: با نشست هایی که هر ماه با تشکل‌های کارفرمایی برگزار می شود ، مشکلات آنها احصا و دسته بندی و بسیاری از آنها برطرف شده است. برای رفع دغدغه‌های کارفرمایان، سازمان تامین اجتماعی این تعامل ها را به صورت مستمر ادامه می دهد.

وی افزود: در راستای کم شدن مشکلات کارفرمایان، سازمان تامین اجتماعی با همه پیچیدگی های قانونی، شورای تنقیح و روان سازی بخشنامه ها و دستورالعمل ها را تشکیل داد و بخشنامه ها با حضور کارفرمایان بازنگری شد.

وی اظهار داشت: از سال آینده سازمان تامین اجتماعی وظیفه دارد به صورت رایگان به کارفرمایان مشاوره کارگاهی بدهد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: صاحبان اصلی تامین اجتماعی، کارفرمایان هستند و این سازمان با کمک کارفرمایان از اشتغال و نیروی کار حمایت  و در جهت رشد تولید و اقتصاد کشور حرکت می کند.

عباس نورمحمدی گفت: حدود 43 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و ضرورت دارد منابع مالی که بخش اعظم آن حق بیمه هاست، بموقع تامین شود تا سازمان بتواند به تعهدات خود در مقابل بیمه شدگان عمل و خدمات بیمه ای و درمانی را به آنان ارایه کند.

وی افزود: بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در سه سال متوالی نشانه حمایت سازمان از بخش خصوصی و کارفرمایان و داشتن عزم جدی برای رونق تولید و کسب و کار است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این همایش گفت : تامین اجتماعی و بخش خصوصی، شرکای اجتماعی هستند.

جبار کیانی پور افزود : بیش از سه میلیون بازنشستگی خارج از موعد، فشار زیادی بر تامین اجتماعی وارد کرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد؛ بنابراین همه باید مدارا کنیم و دست به دست هم بدهیم تا مشکلات و آسیب ها کمتر شود.

مهندس عزیز فیلی گفت: در شرایط کنونی تامین اجتماعی هم مشکلاتی دارد که باید حمایت شود تا بتواند از عهده تعهدات سنگین خود برآید.

در پایان این همایش، چهار چهره برتر حوزه کارفرمایی استان معرفی و از آنان تقدیر شد. مریم دیباجی مدیر شرکت طبیعت زنده، حمید شکرانی مدیر شرکت سپاهان موکت ، نصرت اله رئیس زاده مدیر شرکت نماسازان مروارید و غلامحسین رضایی مدیر کارخانه آرد مارون ، کارفرمایانی بودند که در این همایش از آنان تقدیر به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران