پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449150 تاریخ : 1397/11/28-17:12:32
,10028,
سازمان تامین اجتماعی امنیت اجتماعی تولید می کند

سازمان تامین اجتماعی امنیت اجتماعی تولید می کند

مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با حضور در برنامه میزبان رادیو ایران دستاوردهای این سازمان را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید حسینی گفت: بیش از 42 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند . به عبارتی بالغ بر نیمی از جمعیت کشور از خدمات متعدد بیمه ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.

وی تامین اجتماعی را نهادی عمومی و غیردولتی برشمرد که بر اساس محاسبات بیمه ای اداره می شود و بیمه شده، کارفرما و دولت در آن مشارکت می کنند.
حسینی کارکرد تامین اجتماعی را تولید امنیت اجتماعی معرفی کرد و افزود: فرد بیمه شده در دوران بیماری، بیکاری، حادثه و پیری مورد حمایت این سازمان قرار می گیرد.
وی ارائه خدمات درمانی را از مهمترین فعالیت های سازمان تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: بیمه شدگان در مراجعه به 371 بیمارستان و مرکز درمانی متعلق به این سازمان خدمات درمانی را  به صورت رایگان دریافت می کنند.
مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین  این سازمان با بسیاری از مراکز درمانی در کشور طرف قرارداد است و بیمه شدگان می توانند با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی این مراکز نیز استفاده کنند.
حسینی، در ادامه به برخی از مهمترین فعالیت های سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات غیرحضوری از مهمترین راهبردهای این سازمان است و در حال حاضر بسیاری از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی ارائه می شود و نیازی به مراجعه بیمه شده و کارفرما به شعب نیست.
وی ادامه داد: دفترچه درمانی در مراکز درمانی تامین اجتماعی حذف شده است و بیمه شدگان با ارائه کدملی خدمات موردنیاز را دریافت می کنند. در برخی مراکز درمانی طرف قرارداد نیز این طرح اجرا شده است.
مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: تولید گفتمان سازی تامین اجتماعی نزد شرکای اجتماعی و دانشجویان، بازدیدهای دانش آموزی از شعب، ورود مفاهیم بیمه به کتب درسی، اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس، برگزاری المپیادهای ورزشی، برگزاری نشست های ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و... از جمله این اقدامات است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران