پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352456 تاریخ : 1397/04/26-12:20:39
,10028,
سازمان تامین اجتماعی 210 برنامه عملیاتی را اجرا می کند

سازمان تامین اجتماعی 210 برنامه عملیاتی را اجرا می کند

دکتر حسین امیری گنجه به مناسبت روز تامین اجتماعی خدمات این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسین امیری گنجه مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی 210 برنامه عملیاتی دارد، گفت: این سازمان مشتری مداری را مورد توجه قرار داده و از این رو برنامه های متعددی را در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات در دستور کار دارد.

وی در خصوص خدمات درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: این سازمان به دو شیوه خدمات درمانی( مستقیم و غیرمستقیم) را به بیمه شدگان ارائه می دهد. زمانی که بیمه شدگان به مراکز ملکی این سازمان در سراسر کشور مراجعه کنند خدمات به صورت رایگان به آنها ارائه می شود.
دکتر امیری گنجه افزود:  همچنین بیمه شدگان می توانند به مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند و خدمات موردنیاز خود را در قبال پرداخت فرانشیز دریافت کنند.
وی اظهار داشت: ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی یکی از برنامه های مهم این سازمان است که با هدف بهسازی و نوسازی محیط و اصلاح فرایندها در مراکز درمانی این سازمان اجرا شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 386
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران