پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465563 تاریخ : 1398/03/08-15:43:39
,11,
سازمان بنادر؛ شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در بنادر کوچک فراهم کرده است

عضو اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد:

سازمان بنادر؛ شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در بنادر کوچک فراهم کرده است

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی از فرصتی که سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه گذاری در بنادر کوچک فراهم کرده است، باید استفاده کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، جمشید عدالتیان شهریاری درباره نقش بخش خصوصی در توسعه بنادر کوچک گفت: بخش خصوصی در توسعه بنادر کوچک خیلی خوب می تواند عمل کند، البته تحریم موانعی را بر سر راه بخش خصوصی ایجاد می کند ولی با شرایطی که سازمان بنادر برای سرمایه گذاری فراهم کرده، سرمایه گذاران سهل تر می توانند در توسعه بنادر و حرکت به سمت تخصصی شدن آن حرکت کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل بسیار فعال است، تصریح کرد: معتقدم اولویت سرمایه گذاران باید به سمت بندر چابهار باشد چرا که توسعه این بندر نقش آفرینی ایران را در منطقه افزایش می دهد و می توان از ظرفیت کشوری چون هند برای رونق تجارت دریایی استفاده کرد.
عضو اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: حضور بخش خصوصی در بنادر منجر به افزایش بهره روی خواهد شد و این امر برای سازمان بین المللی چون سازمان بنادر هم اهمیت زیادی دارد.
وی تصریح کرد: در خصوصی سازی باید دقت شود که قیمت ها مسیر افزایشی به خود نگیرد، به همین دلیل  بخش خصوصی تاکید بر ایجاد فضای رقابتی دارد.
عدالتیان تاکید کرد: توصیه دیگر این است که بخش خصوصی توانمند اجازه حضور در بنادر را پیدا کند، بخش خصوصی که با افزایش قیمت ها می خواهد درآمدزایی کند هیچ زمان باعث توسعه بندر نخواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران