پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452977 تاریخ : 1398/01/25-16:51:39
,17,
ساز و کارهای تخصیص و جابه‌جایی اعتبارات و توجه دقیق به ضوابط فنی در مناطق سیل‌زده بررسی شد

ساز و کارهای تخصیص و جابه‌جایی اعتبارات و توجه دقیق به ضوابط فنی در مناطق سیل‌زده بررسی شد

جلسه بررسی ساز و کارهای تعیین و براورد خسارت وارد شده و نحوه تأمین مالی برای بازسازی به مناطق سیل‌زده کشور به ریاست دکتر حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و با شرکت معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: در این جلسه در مورد دو موضوع بررسی و تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد. موضوع نخست تفاهم معاونت امور زیربنایی و تولیدی این سازمان با ستاد مدیریت بحران کشور در مورد ضوابط فنی برآورد خسارات در مناطق سیل‌زده است و موضوع دیگر بررسی ساز و کار لازم مالی و اعتباری برای حمایت از بازسازی و کمک به جبران خسارات وارده است. 

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ مواد 10 و 12 قانون مدیریت بحران، استفاده از سازوکار جابجایی اعتبارات عمرانی و تضمین سود تسهیلات بانکی از جمله روش‌های تأمین مالی بازسازی است.
همچنین در این جلسه نحوه بهر‌ه‌مندی از کمک‌های نظام پولی و صنعت بیمه و جلب مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین مورد بحث قرار گرفت و تقویت نظارت و ارایه راهکارهای مناسب برای پیشگیری و همکاری با نهادهای علمی دانشگاهی برای مدیریت بهینه مخاطرات طبیعی از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود.
پورمحمدی در خاتمه تبدیل تهدید سیل به فرصتی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در مناطق سیل‌زده را مورد تأکید قرار داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران