پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399098 تاریخ : 1397/07/23-17:48:00
,13,
ساخت پلاستیک‌هایی که ماندگاری مواد پروتئینی را دو برابر می‌کند

ساخت پلاستیک‌هایی که ماندگاری مواد پروتئینی را دو برابر می‌کند

اخیرا محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از فناوری نانو کیسه‌های پلاستیکی را عرضه کردند که قادرند زمان ماندگاری محصولات پروتئینی را تا دو برابر افزایش دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  با اشاره به ساخت کیسه‌های پلاستیکی برای مواد پروتئینی خاطر نشان کرد: این پلاستیک‌ها دارای خواص آنتی باکتریال است، از این رو ماندگاری محصولات پروتئین را تا دو برابر زمان معمول افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه این کیسه‌ها با استفاده از فناوری نانو از خواص آنتی باکتریال برخوردار شده‌اند، اظهار کرد: این پلاستیک‌ قادر است زمان نگهداری مواد پروتئینی را از 3 به 6 روز افزایش ‌دهند، ضمن آنکه هیچ تغییری در بو و طعم مواد ایجاد نخواهد کرد.

 بر اساس توافق‌های انجام شده، فروش سالانه این مستربچ مربوط به این نوع کیسه پلاستیک بیش از 70 تن در سال خواهد بود.

علاوه بر آن در حاشیه یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، قرارداد کیسه پلاستیکی برای افزایش ماندگاری محصولات پروتئینی به ارزش سالیانه 30 میلیارد ریال به امضاء رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران