پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314359 تاریخ : 1396/11/02-17:17:27
,17,
ساخت و ساز متناسب با وضع زمین شناسی و گسل ها نیست

در نشست بررسی زلزله های اخیر کشور؛

ساخت و ساز متناسب با وضع زمین شناسی و گسل ها نیست

رئیس پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین شناسی کشور گفت: ساخت و ساز در کشور متناسب با وضع زمین شناسی و گسل ها نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرتضی طالبیان در حاشیه نشست بررسی زلزله های اخیر کشور با بیان اینکه هر منطقه از کشور رفتار زمین شناسی متفاوتی در مقایسه با دیگر مناطق کشور دارد افزود: هر زمین لرزه اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار می دهد که باید اطلاعات آن در ساخت و ساز? آن مناطق و به تبع آن در کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اینکه فقط زمین لرزه را بشناسیم یا کجا زمین لرزه اتفاق می افتد کافی و مهم نیست، مهم این است که از اطلاعات زلزله استفاده کنیم و سازه ای بسازیم که متناسب با وضع زمین شناسی و گسل های منطقه است بنابراین وقتی در عمل نتوانیم اجرا کنیم سازه های ما خسارت می بینند.

طالبیان گفت: قوانین و آئین نامه 2008 ساختمان بسیار خوب است اما در عمل اتفاقی که می افتد کیفیت سازه ، آنچه که انتظار داریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران