پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515241 تاریخ : 1399/04/11-17:56:20
,11,
ساخت آزادراه کنارگذر شمالی کرج با اعتبار 1.7 هزار میلیاردی

انتهای آزادراه همت کرج به آزادراه کرج-قزوین متصل می شود

ساخت آزادراه کنارگذر شمالی کرج با اعتبار 1.7 هزار میلیاردی

مصوبه ساخت آزادراه کنارگذر شمالی کرج حد فاصل جاده چالوس تا آزادراه کرج-قزوین به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ابلاغ شد.

به گزارش بانک و صنعت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت دولت در خصوص احداث آزادراه کنارگذر شمالی کرج از انتهای آزادراه همت کرج واقع در ابتدای جاده چالوس تا محل اتصال به آزادراه قزوین کرج را به سازان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اعتبار هزار و 700 میلیارد تومان را ابلاغ کرد.

قرار است برای احداث این آزادراه 17.6 کیلومتری، شرکت احداث و بهره برداری آزادراه کنارگذر شمالی کرج با سهامداری شهرداری کرج و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و با مشارکت بانک ها در تأمین مالی آن ساخته شده و اصل و سود سرمایه گذاری مربوطه از محل اخذ عوارض، مستهلک شود.

400 میلیارد تومان از هزینه احداث این آزادراه را شرکت ساخت و توسعه و مابقی 1,300 میلیارد تومان را شهرداری کرج تأمین می کند.

نرخ سود سرمایه گذاری در این پروژه، معادل نرخ سود سپرده های بانکی اعلامی از سوی بانک مرکزی در زمان احداث و بهره برداری آزادراه به اضافه 3 درصد تعیین شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران