پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492325 تاریخ : 1398/07/25-16:35:06
,11,
زیرساخت‌های جاده‌ای ایلام ظرفیت پذیرش حجم 2 برابری زائران را دارد

زیرساخت‌های جاده‌ای ایلام ظرفیت پذیرش حجم 2 برابری زائران را دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال با وجود دو برابر شدن تردد زائرین در مرز مهران نسبت به سال گذشته اما شاهد تردد روان و راحت این خیل عظیم جمعیت با توجه به بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای استان ایلام هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایلام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: راه های ارتباطی استان ایلام به خصوص محور ایلام- مهران با انجام پروژه های متعدد زیرساختی نسبت به سال های گذشته توسعه مناسبی یافته است.

وی افزود: غیر از دو تونل بزرگ مسیر ایلام - مهران و چند کیلومتر باقی مانده، بقیه طول این جاده به صورت چهارخطه توسعه یافته و پیمانکاران این قسمت ها نیز بی وقفه در حال تکمیل این قطعات هستند.

اسلامی یادآور شد: کنارگذرهای شرقی و غربی مهران تکمیل شده و پل زیر گذر آن که به پایانه برکت منتهی می شود نیز زیر بار ترافیک رفته و این زیرساخت های مواصلاتی سبب شده دیگر گره ترافیکی در مسیر اتوبوس ها نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تردد در مسیر ایلام - مهران بدون مشکل در حال انجام است، اضافه کرد: از تمام ظرفیت های موجود برای تردد زائران اربعین در مسیر بازگشت از مرز بین المللی مهران استفاده می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موج بازگشت زائران از عراق، تاکید کرد: برای بازگشت زائران تمهیدات لازم با فراخوان اتوبوس های مورد نیاز اندیشیده شده است.

وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزیر کشور را در سفر به ایلام همراهی می‌کنند، بازدید از مرز مهران و شرکت در جلسه ستاد اربعین از جمله برنامه های وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی در ایلام است.

شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین امسال 70 درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از 200 هزار نفر از مرز مهران تردد می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران