پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466639 تاریخ : 1398/04/01-14:40:39
,5,21,
زنگنه به دلیل جلوگیری از خلق بابک زنجانی‌های دیگر تحت فشار است

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی:

زنگنه به دلیل جلوگیری از خلق بابک زنجانی‌های دیگر تحت فشار است

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، عملکرد وزارت نفت در بیشتر بخش‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به نظرم ازآنجا که زنگنه نمی‌گذارد بابک زنجانی دیگری در بخش نفت به وجود بیاید تحت‌ فشار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، شهاب‌الدین بیمقدار، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی بیان مسائلی همچون استیضاح برخی وزیران را مصلحت نمی‌دانم، گفت: عملکرد وزارت نفت در بسیاری از بخش‌ها مثبت بوده، این وزارتخانه در موضوع گازرسانی روستایی و شهری کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است، از این رو فشارها بر وزیر نفت را منطقی نمی‌دانم.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زنگنه همیشه مخالف ایجاد بابک زنجانی‌های دیگر در نفت بوده است، افزود: به نظرم چون زنگنه نمی‌گذارد بابک زنجانی دیگری در حوزه نفت به وجود بیاید تحت‌ فشار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کسانی که به دنبال خلق بابک زنجانی‌های دیگر هستند باید از گذشته عبرت بگیرند، این افراد چگونه تضمین می‌دهند که پول نفت ما را برمی‌گردانند؟

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده مخالف اینگونه فشارها به وزیر نفت هستم، عنوان کرد: معتقدم بحث‌هایی که در تخریب وزیر نفت انجام می‌شود بی‌انصافی بوده و در این موقعیت نیز به صلاح کشور نیست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران