پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488915 تاریخ : 1398/05/13-12:13:19
,5,
زنگنه به دفتر کار خود در ساختمان وزارت نفت بازگشت

جزئیات حادثه ساختمان وزارت نفت؛

زنگنه به دفتر کار خود در ساختمان وزارت نفت بازگشت

سخنگوی وزارت نفت، وقوع آتش‌سوزی در ساختمان مرکزی وزارت نفت را رد کرد و گفت: دود ناشی از ‌اتصالی برق در طبقه منفی یک ساختمان از مسیر آسانسور به تمام طبقات منتقل شده بود که با اقدامات صورت گرفته مشکل حل شده و اکنون وزیر نفت در وزارتخانه حاضر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، کسری نوری با اشاره به اینکه در زمان وقوع دودگرفتگی وزیر نفت نیز در دفتر کار خود حاضر بود،‌ ادامه داد:‌بعد از این حادثه وزیر و سایر کارکنان از ساختمان خارج شدند و اکنون وزیر و پرسنل این وزارتخانه در محل کار خود حضور دارند.

وی افزود: ‌در بررسی‌های اولیه مشخص شد که اتصالی برقی در طبقه منفی یک ساختمان مرکزی وزارت نفت و در اتاق باغبانی اتفاق اتفاق افتاده و دود ناشی از آن به سایر طبقات منتقل شده است.

صبح امروز دودگرفتگی در وزارت نفت سبب شد تا این ساختمان به طور کامل تخلیه شود و ماموران اچ.اس.ای اقدام به رفع دودگرفتگی کنند. اکنون شرایط به وضعیت عادی بازگشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران