پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421618 تاریخ : 1397/08/27-12:15:18
,10028,
زندگی دکتر نوربخش وقف سازمان بود

دکتر علیرضا احمدزاده، مشاور اجرایی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی

زندگی دکتر نوربخش وقف سازمان بود

مسئولیت قبلی مرحوم آقای دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی در دهه هفتادبه عنوان عضو هیات مدیره، قائم مقام مدیرعامل و معاون درمان، یادآور تحولاتی شگرف در بخش درمان سازمان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان تامین اجتماعی، مسئولیت قبلی مرحوم آقای دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی در دهه هفتادبه عنوان عضو هیات مدیره، قائم مقام مدیرعامل و معاون درمان، یادآور تحولاتی شگرف در بخش درمان سازمان است. مقوله کیفیت را به شکل نوین مرحوم دکتر نوربخش وارد بخش درمان سازمان نمود و اقدامات زیربنایی ارزشمندی با مدیریت این مرد بزرگ در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان عزیز و سایر مراجعین به مراکز درمانی، صورت پذیرفت. 5 سال پیش به هنگام انتصاب ایشان به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، این انتصاب را به فال نیک گرفتم و از هر فرصتی برای یادآوری افتخارات و دستاوردهای ایشان در مسئولیت قبلی و امید به کسب موفقیت های بیشتر در آینده استفاده می¬کردم. عملکرد این بزرگمرد طی پنج سال گذشته و دغدغه اش برای گره گشایی از بیمه شدگان تامین اجتماعی، گویا است و نیاز به شرح و بسط ندارد. زندگی مرحوم دکتر نوربخش وقف سازمان بود و در هر فرصتی دیگران را نیز به کار جهادی دعوت می نمود.در کنار نقش مدیران و کارکنان سازمان در خلق دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در این چند سال، نقش راهبری مرحوم دکتر نوربخش غیر قابل انکار است و به جرأت می توان اذعان نمود که بدون مدیریت ایشان تحقق این دستاوردها بسیار دشوار بود. 5 سال مدیرعاملی سازمان با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. تدوین برنامه ششم توسعه یکی از مهم-ترین اتفاقات این دوران بود. نقش بی بدیل مرحوم جناب آقای دکتر نوربخش در حفاظت از یکپارچگی سازمان تامین اجتماعی در این دوره بر هیچکس پوشیده نیست و تلاش وافر ایشان برای دفاع از کیان سازمان و حفظ انسجام آن زبانزد است.

آشنایی با مرحوم آقای تاج الدین هم برای اینجانب از اتفاقات خوب زندگی است. همراه همیشگی دکتر نوربخش و در انجام وظایف سنگینش خستگی ناپذیر بود. حسن خلق و تعهد مثال زدنیش برای دفاع از منافع سازمان تامین اجتماعی و کارگران عزیز فراموش شدنی نیست.
مشیت الهی بر کوچ این دو عزیز از این دنیای فانی تعلق گرفته و سر تعظیم بر این تقدیر فرود می آوریم. ضمن عرض تسلیت به خانواده گرامی این عزیزان، جامعه بیمه شدگان و بازنشستگان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی، از درگاه باریتعالی رحمت و مغفرت واسعه برای ایشان، صبر و بردباری برای خانواده این دو مرحوم و توفیق الهی در انجام خدمت بی منت و صادقانه به خلق خدا برای تمامی کارکنان خدوم سازمان مسئلت می نمایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران