پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465922 تاریخ : 1398/03/18-16:47:42
,14,
زمینه حضور هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های بین‌المللی فراهم شود

زمینه حضور هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های بین‌المللی فراهم شود

یک هنرمند سرامیست گفت: صنایع‌دستی در حقیقت نماد فرهنگی کشور ماست از این رو مسئولان باید با حمایت‌های خود، زمینه حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های بین‌المللی را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان میراث فرهنگی، بهروز زین‌دشتی هنرمند سرامیست که در کاشان فعالیت می کند،  با اشاره به این که هنرمندان صنایع دستی همواره نیازمند حمایت مسئولان هستند گفت: هنرمندان صنایع دستی افرادی زحمت کش و کم‌توقع اند که نیاز جدی به حمایت های همه جانبه مسئولان در طول سال دارند.

او گفت: یکی از مهم‌ترین حمایت هایی که از هنرمندان صنایع دستی می توان انجام داد فراهم کردن زمینه حضور آن ها در نمایشگاه های بین المللی با هدف معرفی صنایع دستی ایرانی و آثار هنرمندان است.

این هنرمند کاشانی ادامه داد: در سال های اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی رخ داده و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی برنامه های خوبی را برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی انجام داده است اما کاملا مشخص است که این حمایت ها باید افزایش یابد و تداوم داشته باشد.

زین دشتی ادامه داد: در کنار نمایشگاه های خارجی، حضور هرچه بیشتر هنرمندان در نمایشگاه های داخلی و گالری ها نیز از موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی مسئولان و هنرمندان قرار گیرد.

او در ادامه از صنایع دستی به عنوان سوغات فرهنگی یاد کرد و افزود: برنامه‌ریزی ها باید به گونه ای باشد که زمینه خرید صنایع دستی توسط گردشگران خارجی به عنوان سوغات فراهم شود تا گردشگران خارجی صنایع دستی ایرانی را به عنوان سوغات خردیداری کنند و با خود ببرند.

او خاطر نشان کرد: در صورت حمایت نشدن از صنایع دستی ایرانی، کالاهای بی کیفیت چینی جای آن ها را خواهد گرفت. لذا حمایت از صنایع دستی ایران در سال "رونق تولید" از اهمیت ویژه ای برخوردار است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 461
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران