پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467715 تاریخ : 1398/04/17-15:56:55
,11,22,
زلزله به 83 واحد مسکونی و یک مسجد در

رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان:

زلزله به 83 واحد مسکونی و یک مسجد در "مسجدسلیمان" آسیب وارد کرده است

کریمی با اشاره به وقوع زمین لرزه 5/7 دهم ریشتری صبح امروز و ثبت چندین پس لرزه در مسجدسلیمان گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها زلزله صبح امروز به 83 واحد مسکونی و یک مسجد در این شهر آسیب وارد کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از وزارت راه و شهرسازی، کریمی، رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان با بیان اینکه پس از زلزله 5/7 دهم ریشتری صبح امروز چندین مورد پس‌لرزه نیز در منطقه رخ داده است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های مقدماتی ساختمان های اداری دولتی شهرستان از این زلزله آسیبی ندیده اند اما برخی از واحدهای مسکونی قدیمی شهر مسجدسلیمان آسیب دیده اند و بر اساس آخرین اطلاعات 83 واحد مسکونی از زلزله صبح امروز آسیب دیده اند. 

وی با اشاره به گزارش یک مورد ریزش کوه در منطقه گل گیر این شهرستان افزود: مسجد کوی المهدی مسجد سلیمان نیز از این زلزله آسیب دیده است و متاسفانه یکی از شهروندان در اثر ترس از زلزله دچار عارضه سکته شده است که به مرگ وی منجر شد.

کریمی اظهار کرد: بر اساس آخرین اخبار هیچکدام از محورهای ارتباطی منطقه در اثر زلزله آسیب ندیده و همه مسیرها باز است.

گفتنی است: ساعت 11 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه، 17 تیرماه زلزله ای به بزرگی 5/7 دهم ریشتر در عمق 17 کیلومتری زمین و در 19 کیلومتری مسجدسلیمان به وقوع پیوست. بر اساس گزارش ها کانون این زلزله منطقه گلگیر شهرستان مسجدسلیمان بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 455
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران