پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399718 تاریخ : 1397/07/30-12:02:40
,14,
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت‌­ها داشته است

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت‌­ها داشته است

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت‌­های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از میراث آریا، محمدمهدی مفتح گفت: حوزه زیرساخت‌­های گردشگری از جمله حوزه‌­هایی مهم نیازمند اهتمام ویژه دولت است و ما هرچه در این زمینه اقدامات زیربنایی انجام دهیم در درازمدت ثمره آن را خواهیم دید.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب سازمان میراث‌فرهنگی در راستای توسعه زیر ساخت‌­های صنعت گردشگری در مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: ریاست این سازمان در طول یک سال گذشته رویکرد مناسبی در راستای تبدیل ظرفیت‌­های بالفعل به بالقوه در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته است.

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی در جشنواره مبل، منبت و فرش در  تویسرکان، گفت: توجه مسئولان به داشته­‌ها و مواریث ارزشمند فرهنگی در شهرهای مختلف کشور نکته‌ای ارزشمند است که باید در امتداد آن، به معرفی و شناساندن گنجینه‌­های فرهنگی شهرهای مختلف پرداخت.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در حوزه گردشگری کافی نیست و از نظر اقتصادی باید توجه بیشتری به آن شود، خاطر نشان کرد: گردشگری ظرفیت مناسبی برای اشتغال‌­زایی و ایجاد درآمد ارزی برای کشور دارد که امیدواریم با حمایت­‌های مجلس و دولت بیشتر این مقوله ارزشمند گسترش یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 328
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران