پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 212543 تاریخ : 1395/05/03-10:27:09
,10027,
رییس بخش اقتصاد دانشگاه ژنو سخنران کلیدی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه

رییس بخش اقتصاد دانشگاه ژنو سخنران کلیدی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه

پرفسور دکتر هنری لوبژه (Prof. Dr. Henri Loubergé) استاد و رئیس بخش اقتصاد دانشگاه ژنو (University of Geneva) سخنران کلیدی بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبیمه مرکزی،  روابط عمومی پژوهشکده بیمه با اعلام این خبر افزود: پرفسور هنری لوبژه رئیس بخش اقتصاد در دانشگاه علوم اقتصادی و اجتماعی دانشگاه ژنو است و از سال 1984 به عنوان استاد در این دانشگاه به تدریس مشغول شده و علاوه بر این در بسیاری از دانشگاه‌های مهم اروپایی و آمریکایی مانند بوردو، تولوس، آلاباما تدریس کرده است. وی همچنین بنیان ‌گذار و ویراستار علمی مجله بین المللی و معتبر The Geneva Papers on Risk and Insurance Theory است. 

بر اساس این گزارش، پرفسور دکتر هنری لوبژه تا کنون 9 کتاب و چندین مقاله در مجلات معتبر جهانی در حوزه‌های مالی، اقتصادی، ریسک و بیمه و ریاضیات مالی به چاپ رسانده است و مطابق هماهنگی به عمل آمده در نظر است وی در بیست و سومین همایش بیمه و توسعه پیرامون بازارهای بیمه و مالی به ویژه انتقال ریسک‌های حوادث به بازارهای مالی با استفاده از اوراق بهادار بیمه‌ای سخنرانی کند.
بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه13 آذر ماه سال جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران