پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489964 تاریخ : 1398/06/04-09:25:31
,10028,
رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در 8 استان کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در 8 استان کشور

براساس نقشه‌های هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر برای 8 استان کشور رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر برای شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و همچنین شرق هرمزگان رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد برای استان‌های گیلان و مازندران بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در غرب گلستان، بارش خفیف باران و در شمال استان‌های کردستان و زنجان شاهد رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد خواهیم بود. از بعدازظهر و اوایل شب چهارشنبه بتدریج با نفوذ جریانات شمالی، برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

روز پنج شنبه برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و برای جنوب غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. روز جمعه علاوه بر مناطق یاد شده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مناطقی از خراسان رضوی و خراسان شمالی شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادخواهیم داشت.

تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل، شرق کرمان و هرمزگان، در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود. طی سه روز آینده دمای هوا در سواحل دریای خزر بین تا 5 درجه کاهش می‌یابد و در روز سه شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران