پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492474 تاریخ : 1398/07/30-11:45:01
,11,
رکورد پروازهای اربعین شکسته شد

مدیرعامل فرودگاه امام:

رکورد پروازهای اربعین شکسته شد

مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: فقط در روز 28 مهر ماه 60 پرواز از این فرودگاه به مقصد عراق انجام شد و 11 هزار زائر نیز به کشور بازگشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی با اشاره به رکورد شکنی در عملیات پروازهای اربعین سال جاری گفت: در روزهای 23 و 28 مهرماه 60 پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شد که این آمار در سال گذشته 36 پرواز بود.

وی با بیان اینکه در عملیات پروازهای اربعین سال گذشته رکورد بیشترین تعداد پرواز ورودی از مبداء عراق به فرودگاه امام خمینی (ره) 36 سروتی پروازی بود بیان داشت: این آمار در عملیات سال جاری در روز 28 مهرماه به 58 پرواز رسید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در سال گذشته بیشترین تعداد زائرانی که در یک روز از فرودگاه امام خمینی (ره) به عتبات سفر کردند 7 هزار و 98 نفر بود که این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال جاری به 11 هزار و 453 نفر رسید.

رستمی ادامه داد: در روز 28 مهرماه 10 هزار و 949 زائر از عراق وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند که این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال گذشته 7 هزار و 164 نفر بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به بهره برداری از ترمینال سلام در خرداد ماه سال جاری بیان داشت: بهره برداری از این ترمینال موجب شد تا هیچگونه محدودیتی در پروازهای اربعین نداشته باشیم و بتوانیم به هر تعداد که شرکت های هواپیمایی درخواست پرواز به عراق داشتند، منابع فرودگاهی را در اختیار آن ها قرار دهیم.

رستمی گفت: اولویت مهم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به زائران ارائه کنیم.

وی افزود: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال های شماره یک و سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پروازهای اربعین بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران