پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452055 تاریخ : 1398/01/07-16:08:04
,6,
رکورد جدید کاهش زمان انتظار امداد خودرو ایران ثبت شد

مدیرعامل ایساکو خبرداد:

رکورد جدید کاهش زمان انتظار امداد خودرو ایران ثبت شد

با گذشت هفت روز از اجرای جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، امدادگران این شرکت به 1343 خودروی غیر ایران‌خودرویی در شهرها و جاده‌های کشور خدمات ارائه دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو)‌ با بیان این مطلب گفت:‌ این میزان امدادرسانی به دارندگان محصولات سایر خودروسازان نسبت به سال گذشته 51 درصد رشد داشته است.

وی از ارائه خدمات امدادی به 24 هزار و 834 دستگاه خودرو از 26 اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه 98 در جاده‌ها و شهرهای کشور خبرداد و افزود: 73 درصد این خدمات به‌صورت بالینی و در محل انجام شد و حدود 23 درصد منجر به حمل شد.

وی با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش استفاده مشتریان از  خدمات استاندارد نمایندگی‌های مجاز، پیش از آغاز سفرها نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌ها در تعطیلات امسال را کاهش داده و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به 19 هزار و  172 دستگاه خودرو دراین ایام رسیده است.

مدیرعامل ایساکو اظهارداشت: میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایران با سه درصد کاهش به 24.49 دقیقه رسید که رکورد جدیدی در این حوزه بوده است. این کاهش زمان انتظار در نتیجه برنامه‌ریزی‌های هدفمند و در راستای اقدامات امداد خودرو ایران با هدف هوشمندسازی خدمات امدادی صورت گرفته است. 

وی با اشاره به مدت زمان انجام تعمیرات به طور متوسط در 1.2 روز و کاهش 32 درصدی زمان آن نسبت به مدت مشابه گفت: ‌32درصد از درخواست‌های امدادی از خارج شهرها و از جاده‌ها صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از 26 اسفنده ماه آغاز وتا 17 فروردین 98 ادامه دارد. در مدت زمان اجرای آن، 265 نمایندگی به صورت یک شیفت یا دو شیفت و 122 فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به مردم عزیز  خدمت‌رسانی می کنند.

در پایان لازم به ذکر است این شرکت با توجه به شرایط بحرانی و سیل اخیر کشیک‌های فوق‌العاده‌ای را علاوه بر برنامه تدوین شده در خصوص جشنواره امداد نوروزی، برای امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده به این مناطق اعزام کرده و این اکیپ‌ها همچنان برای هر گونه خدمت در این شهرها مستقر هستند‌.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران