پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466367 تاریخ : 1398/03/27-14:55:29
,6,
رکورد تولید روزانه زامیاد شکسته شد

معاون تولید شرکت زامیاد:

رکورد تولید روزانه زامیاد شکسته شد

خسروداد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ایرج خسروداد، معاون تولید شرکت زامیاد گفت: در روز‌های اخیر تولید وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز، شیب تندی به خود گرفته و به بیش از 200 دستگاه در روز رسیده است.

وی با تاکید بر توانمندی واحد‌های تولید و پشتیبانی زامیاد یادآور شد: فعال سازی ظرفیت‌های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در کنار کاهش قطعات نامنطبق و ضایعات و همکاری شرکت‌های تامین قطعات از عوامل این موفقیت است.

خسروداد اضافه کرد: با حفظ روند فعلی تولید محصولات در شرکت زامیاد و عرضه وانت پادرا و ریچ با پلت‌فرم جدید و برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید انواع محصولات نیمه سنگین و سنگین، سهم بازار زامیاد در حوزه خودرو‌های تجاری افزایش چشمگیری خواهد یافت.

معاون تولید شرکت زامیاد گفت: شکسته شدن رکورد تولید روزانه این شرکت پس از 6 سال علیرغم مشکلاتی است که بر سر راه خودروسازان کشور وجود دارد، ولی زامیاد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های متخصص و متعهد خود توانسته در این شرایط، موفقیت‌های گذشته خود را استمرار بخشد.

شرکت زامیاد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع محصولات کار و تجاری، همواره از شرکت‌های فعال در این بخش بوده و توانسته است علاوه بر پوشش دهی سلائق مشتریان، نقش مهمی در تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور ایفا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران