پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520093 تاریخ : 1399/07/03-09:35:06
,17,7,
رکود داد و ستدها و تاثیرات نوسانات بازار و حباب سکه

رکود داد و ستدها و تاثیرات نوسانات بازار و حباب سکه

نوسانات قیمت ها میزان حباب سکه را تا مرز یک میلیون 150 هزار تومان افزایش داده که طبیعتا داد و ستد قفل می شود.

آیت محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت ، میزان حباب سکه را حدود یک میلیون 150 هزار تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به نوسانات قیمت ها اظهار کرد: این روند در داد و ستد و کسب و کارها اثرگذار است و طبیعتا داد و ستد قفل می شود. لذا در بحث خرید و فروش هم با وجود نوسانات به راحتی نمی شود تصمیم گرفت.

محمدولی افزود: تقاضاها بیشتر در بحث طلای خام و سکه است اما در مصنوعات تقاضایی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که بورس تاثیری بر قیمت طلا و سکه دارد، گفت: بورس ایران ممکن است که اندکی اثرگذار باشد. اثرگذار از این نظر که افرادی که در بورس سرمایه گذاری کرده و اوراقی خریداری کرده باشند زمانی که می خواهند سرمایه خود را خارج کنند، معمولا به بازار طلا ورود می کنند. به دلیل اینکه تقاضا ممکن است بیشتر شود در بحث قیمت می تواند اثرگذار باشد. ولی عوامل اصلی اثرگذار در قیمت ها اونس جهانی و بازار ارز است.

وی افزود: تقاضا نیز بر افزایش قیمت سکه اثرگذار است؛ سکه تقاضا می شود اما عرضه به اندازه تقاضا نیست و تامین نمی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران