پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450894 تاریخ : 1397/12/15-17:35:17
,10028,
رویکرد سازمان تامین اجتماعی شفاف سازی است

مدیرکل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی در نشست هم اندیشی تشکلهای کارفرمایی:

رویکرد سازمان تامین اجتماعی شفاف سازی است

در راستای تعامل با مجامع کارفرمایی دوره آموزشی و هم اندیشی با تشکلهای کارفرمایی و رابطین بیمه ای با حضور مدیران کل وصول حق بیمه و امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمانهای سازمان تأمین اجتماعی در سالن امفی تئاتر اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب، مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی در این همایش با بیان اینکه رویکرد تامین اجتماعی شفاف سازی است، اذعان داشت: در سالهای گذشته قوانین و بخشنامه ها به آسانی در دسترس کارفرمایان قرار نمی گرفت ولی با نگاه تعاملاتی کنونی، کارفرمایان در جریان تمامی بخشنامه ها هستند.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین کارگاههایی ارتباط مستقیم این سازمان با کارفرمایان است تا مشکلات فی مابین را به حداقل برسانیم.
رضا معینی، مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی کارفرمایان و سازمانهای سازمان تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت: درخصوص پایداری سازمان حتما باید از ظرفیتها و تشکلها و مجامع کارگری و کارفرمایی بهره ببریم.
معینی افزود: هزینه های مبادله ای باید به حداقل برسد و در این راستا برای شفاف سازی عملکرد تامین اجتماعی 28 مورد از خدمات سازمان تامین اجتماعی الکترونیکی شده است.
سعید بشرخواه، مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل در این کارگاه آموزشی به برقراری و تعامل موثر و مطلوب بین اداره کل تامین اجتماعی استان و مخاطبان و شرکای اجتماعی اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این کارگاهها تعامل و همفکری دوسویه بین تامین اجتماعی و کارفرماست.
بشرخواه اظهار داشت: در سالهای اخیر بعنوان یک اقدام فرهنگی آموزشی این کارگاهها بصورت منظم برگزار شده تا در هم اندیشی با کارفرمایان، آخرین اطلاعات را کسب کنیم و کارفرمایان نیز با جدیدترین قوانین، مقررات و اطلاعات سازمان آشنا شوند.
وی خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری این نشستها یکسویه و بمنظور منافع سازمان نبوده ست بلکه تلاش ما بر این است که با آگاهی بخشی از کارفرمایان حمایت کنیم.
در خاتمه این همایش پنل پرسش و پاسخ برگزار و پاسخهای کارشناسی منطبق با ضوابط و مقررات جاری سازمان توسط مدیران حاضر ستادی و استانی به کارفرمایان ارایه داده شد.
یادآور می شود در این جلسه حدود 100 نفر از کارفرمایان و رابطین بیمه ای کارگاهها شرکت کرده بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران