پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464361 تاریخ : 1398/02/22-13:04:09
,5,
رویداد ملی

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی:

رویداد ملی "سازگاری با کم‌آبی" به میزبانی وزارت نیرو برگزار می‌شود/ برگزاری هم‌زمان نخستین جشنواره ملی آب

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی، از برگزاری رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی و اولین جشنواره ملی آب به میزبانی وزارت نیرو در روزهای سوم تا پنجم تیرماه، با شعار «کسب و کارهای سازگار با کم‌آبی» خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، بنفشه زهرایی با بیان اینکه «روزهای سوم تا پنجم تیرماه، همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب،  وزارت نیرو میزبان نشست و نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم‌آبی خواهد بود»‌، گفت: در این رویداد که با هدف تقویت کسب و کارهای سازگار با کم‌آبی برگزار می‌شود، تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف آب معرفی خواهند شد.

 وی با اشاره به اینکه روز اول این رویداد به بخش‌های صنعت، معدن و انرژی اختصاص دارد، افزود: در این روز، شرکت‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی‌ که صاحب فن‌آوری و تجربه در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف آب، کاهش تلفات و آلودگی آب و بازچرخانی آب هستند، توانمندی‌های خود را ارائه می‌کنند.
دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی ادامه داد: در دومین روز این رویداد ملی مصادف با چهارم تیرماه، تجربیات موفق سازگاری با کم‌آبی در حوزه‌های کشاورزی اعم از زراعت، باغبانی، دام‌پروری، شیلات و منابع طبیعی ارائه خواهد شد.
زهرایی با بیان اینکه در روز پنجم تیرماه، توانمندی‌های بخش‌های غیردولتی و دولتی در حوزه‌های آب شرب و فضای سبز معرفی خواهد شد، عنوان کرد: در این روز همچنین، اولین جشنواره ملی آب برگزار خواهد شد و از برگزیدگان استارتاپ‌های مشاغل خانگی سبز و فن‌آوری‌های نوین در حوزه صیانت از منابع آب و محیط زیست رونمایی و تقدیر خواهد شد.
وی یادآور شد: اطلاعات بیشتر در مورد رویداد ملی سازگاری با کم آبی در تارنمای waterhouse.ir/was و اولین جشنواره ملی آب در تارنمای iwf-coe.ir ارائه شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران