پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445824 تاریخ : 1397/10/23-18:15:29
,11,
رونمایی از کتاب مدیریت هوشمند زمین شهری بر پایه زیرساخت داده مکانی SDI

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

رونمایی از کتاب مدیریت هوشمند زمین شهری بر پایه زیرساخت داده مکانی SDI

وزیر راه و شهرسازی با حضور در غرفه سازمان ملی زمین و مسکن از کتاب مدیریت هوشمند زمین شهری بر پایه زیرساخت داده مکانی رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، همزمان با افتتاح نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد، از کتاب مدیریت هوشمند زمین شهری بر پایه زیرساخت داده مکانی SDI رونمایی شد.

بر اساس اعلام سازمان ملی زمین و مسکن، کتاب فوق که تالیف مازیار ملک آرایی است و سازمان ملی زمین و مسکن آن را منتشر کرده است در حوزه هوشمندسازی و مدیریت خبره شهری با استفاده از فناوری SDI است.

این فناوری از موازی‌کاری توزیع نقشه جلوگیری می‌کند. همچنین مانیتورینگ هوشمند برای اراضی ملی، کاهش هزینه‌های تولید نقشه و کاداستر از ویژگی‌های این کتاب است.

به گفته ملک آرایی با استفاده از اطلاعات این کتاب و سیستم SDI اراضی از طریق بانک زمین دارای شناسنامه هوشمند می‌شوند و به این طریق در سیستم ثبت شده و از تخلفات این حوزه احتمال انجام دارد جلوگیری می شود. گفتنی است در مراسم رونمایی از این کتاب علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن حضور یافت.

نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی از امروز به مدت سه روز تا 25 دی ماه در مصلی تهران دایر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 265
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران