پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507800 تاریخ : 1398/11/20-14:07:23
,10026,
رونمایی از پلتفرم ملت‌تِک و حرکت در مسیر بیمه‌گری دیجیتال

رونمایی از پلتفرم ملت‌تِک و حرکت در مسیر بیمه‌گری دیجیتال

بیمه ملت در مسیر حرکت به سمت نوآوری باز (open inovation) و تحول محصولات و خدمات خود و با توجه به ظهور استارتاپ‌ها و اینشورتک‌ها در بازار بیمه از پلتفرم ملت‌تِک رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ملت‌تِک (فناوری بیمه ملت) پلفترمی خلاقانه و نوآور است که به استارتاپ‌ها این امکان را می‌دهد که با استفاده از API های استعلام و صدور بیمه ملت، سرویس‌های بیمه‌ای را به درون کسب و کار خود ببرند. این پلتفرم امکانی را فراهم نموده که استارتاپ‌ها  و متقاضیان استفاده از خدمات بیمه‌ای آنلاین بتوانند در کمترین زمان ممکن سرویس های خود را دریافت کنند.

افزایش تمایل به استفاده از API های بیمه‌ای و استقبال بسیار زیاد استارتاپ‌ها برای استفاده از سرویس‌های بیمه‌ای آنلاین از جمله دلایل راه‌اندازی این پلفترم بوده است. با توجه به تعداد بسیار زیاد استارتاپ‌ها و ظرفیت‌های خوبی که در بسیاری از آنها وجود دارد نیاز به ایجاد یک پلتفرم که کلیه نیازهای آنها از آشنایی با سرویس‌های بیمه‌ای و کاربردها آن تا نحوه پیاده‌سازی و اجرای آنها را پوشش دهد به یک الزام تبدیل شد. در ملت‌تِک خدمات متنوعی برای فعالین حوزه دیجیتال در نظر گرفته شده است تا ضمن کمک به توسعه کسب و کار خود، بتوانند سبب رشد و توسعه صنعت بیمه شوند.

ملت تک انتخابی مناسب برای کسب و کارهای مختلف و از جمله استارتاپ‌های حوزه اینشورتک بوده و پلتفرمی خلاقانه و نوآور در صنعت بیمه را مهیا کرده تا نیازهای آنها را برای توسعه کسب و کار  پوشش دهد.

امیدواریم که با استفاده از رویکرد بیمه‌گری باز (open insurance) بتوانیم با سرعت بیشتری در مسیر بیمه‌گری دیجیتال (Digital Insurer) حرکت کنیم و در کنار توسعه کسب و کار خود فضایی ایجاد شود که سایر شرکت‌های بیمه در این مسیر حرکت کنند و در نهایت شاهد رشد و بالندگی صنعت بیمه باشیم.

برای دسترسی به ملت‌تِک می‌توان به آدرس tech.melat.ir مراجعه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 457
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران