پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445790 تاریخ : 1397/10/23-16:08:20
,11,
رونمایی از طرح جامع شهر جدید تیس در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

رونمایی از طرح جامع شهر جدید تیس در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی

طرح جامع شهر جدید تیس در اولین روز از آغاز به کار نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، طرح جامع شهر جدید تیس امروز 23 دی‌ همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و همچنین حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید رونمایی شد.

طبق چشم‌انداز تعیین شده در بیانیه سند شهر جدید تیس، این شهر از نظر کالبدی و کارکردی کامل است و در پایداری و خلاقیت در سطح ملی و منطقه‌ای به عنوان شهری پیشرو به شمار می‌رود.

تیس شهری هوشمند با اقتصاد پویا و دوستدار محیط زیست، جامعه‌ای امن برای همه سنین، فرهنگ‌ها و مذاهب است که با شخصیتی متمایز و متنوع پیشگام در عدالت اجتماعی، اقتصادی و روابط سالم محسوب می‌شود و با مشارکت مطلوب شهروندانش و بهبود مدیریت و حکم‌رانی شهری از امکانات مناسب برای زندگی، کار، تفریح و درجه بالای کیفیت زندگی برخوردار خواهد بود.

با توجه به گزارش ارائه شده از اهداف ایجاد شهر جدید تیس، این شهر، شهری چند عملکردی با عملکرد قالب گردشگری و برخوردار از تسهیلات فراغتی تفریحی مرتبط با دریا و اقامت موقت به شمار می‌رود که بر حضور خانوارهای محلی و ایجاد احساس تعلق برای شاغلین بومی در عرصه‌های فعالیت‌های مرتبط با گردشگری به شدت در آن تاکید شده است. حرکت به سوی پایداری زیست محیطی، سبز و با استفاده از انرژی‌های پاک، برخورداری از تسهیلات فرهنگی-هنری، فراغتی-ورزشی و بهداشتی-درمانی و همچنین جذب شاغلین عالی رتبه و متخصصان و فعالان ممتاز برای انتخاب محل اقامت از دیگر اهداف تعیین شده برای احداث شهر جدید تیس به شمار می‌رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران