پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448205 تاریخ : 1397/11/16-14:31:04
,17,
رونمایی از تمبر بادبود اسناد توسعه ای استان تهران

رونمایی از تمبر بادبود اسناد توسعه ای استان تهران

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تمبر بادبود رونمایی از اسناد توسعه ای استان تهران ، شامل سند آمایش سرزمین، سند برنامه ششم توسعه تهران و شهرستان های استان سند بودجه ریزی بر مبنای عملکرد ، سند پیشگیری و کاهش و کنترل آسب های اجتماعی و طرح ملی خدمات شهروندی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، در پنجمین روز از ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از تمبر بادبود رونمایی از اسناد توسعه ای استان تهران ، شامل سند آمایش سرزمین، سند برنامه ششم توسعه تهران و شهرستان های استان  سند بودجه ریزی بر مبنای عملکرد ، سند پیشگیری و کاهش و کنترل آسب های اجتماعی و طرح ملی خدمات شهروندی نیز با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، دکتر محسنی بندپی استاندار تهران، دکتر ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، میزرایی نماینده مجلس شورای اسلامی ، زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و سرکار خانم کرمی همسر شهید دکتر مسعود علیمحمدی اولین شهید هسته ای کشور رونمایی و ممهور شد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تلاش کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران استان تهران در جهت تهیه اسناد توسعه ای تشکر کرد و گفت: لازم بود اسناد توسعه ای استان تهران تدوین و رونمایی گردد این درحالیست که همه کشورها به دنبال جستجو توسعه هستند.

 

سند آمایش سرزمین

محمدباقرنوبخت افزود: این سند می گوید هر بخش از استان آمادگی چه کاری را دارد و ما در برنامه های توسعه ای استان باید بگوییم چه اموری انجام شود. بعد از آن نیز یم سند برنامه ای تنظیم شده تا وضع موجود به موضع مطلوب تبدیل گردد.

وی تصریح کرد: علاوه بر تهیه سند آمایش، سند برنامه ششم توسعه و سند آسیب های اجتماعی نیز تهیه و تدوین شده است که تهران واقعیت هایی در زیر پوست دارد که رونمایی نمی شودولی برنامه ای نیز قطعا برای این بخش ها وجود دارد.

 

بررسی و رسیدگی به عدالت اجتماعی

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید براینکه آسیب های اجتماعی در تمام کشورها وجود دارد گفت: ما نباید خود را قانع کنیم که آسیب های اجتماعی پدیده ای جهانی است و باعث عدم انجام اقدام ما گردد. چراکه انقلاب ما با یک تفاوت و تمایز از تفکراتی مانند نازیسم و فاشیسم و کمونیست شکل گرفته است و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران متولد شد تا تفکر اسلامی را جایگزین این ایدئولوژی ها کند.

وی خاطرنشان کرد: استان تهران باید الگو و سرمشق سایر استان ها باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه توسعه فقط افزایش توسعه ملی نیست، گفت: توسعه یافتگی با عدالت اجتماعی و اقتصادی و توزیع مناسب ثروت میسر می‌شود.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران