پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451217 تاریخ : 1397/12/20-12:06:20
,1,
رونمایی از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین

رونمایی از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین

تمبر اختصاصی بانک ایران زمین با عنوان «افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، در مراسمی که به مناسبت نهمین سال تاسیس بانک ایران زمین که در محل هتل تهران با حضور مدیران بانک ایران زمین  اصحاب رسانه و نماینده پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین با عنوان « افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین» رونمایی شد.

در این مراسم پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن خیر مقدم به میهمانان وهمچنین ایام مبارک ماه رجب ،حلول سال نو و همزمان نهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین؛ ضمن تبریک این ایام به مدیران و پرسنل و تمامی اقشار جامعه گفت: به مناسبت 24 اسفند همزمان با سالروز تاسیس بانک ایران تمبری منتشر شده و امروز از آن رونمایی میشود.

وی ادامه داد: در عین حال این تمبر نشانگر برنامه و حرکت بانک ایران زمین برای تبدیل شدن به بانک دیجیتال است. 

پورسعید با تاکید بر داشتن رتبه نخست بانک ایران زمین در برنامه ریزی برای دیجیتالی شدن در نظام بانکی افزود: بانک ایران زمین در این راستا شعار «بانک ایران زمین ، بانک دیجیتال» را برای خود انتخاب و برای رسیدن به این هدف مهم برنامه ریزی های خود را آغاز کرد.

وی اشاره کرد: جای بسی خوشحالی است که سایر بانک ها نیز حرکت به سوی این برنامه ریزی را آغاز کردند و با توجه به سرعت بسیار زیاد رشد تکنولوژی از اینکه بانک ایران زمین پیشرو این تحول دیجیتالی شده خوشحال هستیم.

پورسعید ضمن تاکید بر برنامه ریزی های صورت گرفته برای دیجیتالی شدن در بانک ایران زمین خاطر نشان کرد که از برنامه های پیش رو جلو تر هستیم و بزودی نیز شاهد بسیاری از دستاوردهای برنامه ای بانک ایران زمین خواهیم بود. لذا اولین گام نیز با iZboom برداشته شده است.

در انتها محمدحسین استاد ، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین گفت: رونمایی از این تمبر در راستای بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین در مهر ماه سال جاری و افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک و همجنین نهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین می باشد.

وی از افتتاح بیشتر شعبات دیجیتالی بانک ایران به زودی خبر داد و همچنین افزود: تعداد تمبر منتشر شده و در اختیار اتحادیه جهانی پست قرار گرفته و همچنین توزیع شده در سراسر کشور از روز گذشته 200 هزار قطعه می باشد.

 

 رونمایی از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین

 

 رونمایی از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین

 

 رونمایی از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین

 

 رونمایی از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین

 

 رونمایی از تمبر اختصاصی بانک ایران زمین

 

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران