پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450960 تاریخ : 1397/12/17-12:30:43
,8,
رونق و توسعه ابزارهای مالی در فاینکس 2019

حسینی مقدم مطرح کرد:

رونق و توسعه ابزارهای مالی در فاینکس 2019

معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس تهران با تاکید بر حضور فعال بازارهای پول و بیمه در کنار بازار سرمایه در دوازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، به آموزش ابزارهای نوین بورسی در این نمایشگاه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، روح الله حسینی مقدم، معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس تهران مشارکت بیشتر فعالان سه حوزه بانک، بیمه و بورس را در فاینکس 2019 الزامی دانست و به تبادل نظر میان این گروه ها تاکید کرد.

حسینی مقدم  در ادامه گفت: بسیاری از واحدهای تجاری و سرمایه گذاری به دنبال مکانی هستند تا بتوانند خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده و زمینه ساز توسعه آن محصولات شوند. از این رو فضای تعاملی نمایشگاه با رویکرد معرفی ابزارهای نوین می تواند بهترین گزینه باشد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین این مکان می تواند فضای معرفی استارت آپ های مهم کشور باشد. با توجه به اینکه استفاده از خدمات استارت آپی میان مردم رواج قابل توجهی داشته است، استارت آپ های نوپا می توانند با حضور در فاینکس 2019 به معرفی خدمات خود به مردم بپردازند.

معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس تهران با تاکید بر اینکه ورود ابزارهای جدید به بازار سرمایه از مهمترین اقدامات نهاد ناظر در سال 97 بوده است، گفت: در سال 97 ابزارهایی نظیر آتی روی سبد سهام در بورس تهران رونمایی شد. همچنین معاملات الگوریتمی به عنوان یک روش نوین بازارگردانی در بازار سهام آغاز شد. از این رو جذب سرمایه گذاران جدید در این حوزه ها و آموزش این ابزارها در نمایشگاه می تواند اثرات بسیاری بر افزایش تعمیق بازار داشته باشد.

وی ادامه داد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هرچه قوی تر برگزار شود و مشارکت بیشتر فعالان را یه همراه داشته باشد، قطعا به توسعه اقتصاد کلان کمک خواهد کرد.

حسینی مقدم توضیح داد: این وظیفه، به عهده سیاستگذاران هر سه بازار است، همچنین نهادهای مالی و فعالان بازار نیز وظیفه دارند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه  و افراد را تشویق کنند تا به سرمایه گذاری در این بازار بپردازند.

معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس تهران همچنین در خصوص ارزیابی خود از دوره های قبلی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: این نمایشگاه، از آغاز تاکنون، هرسال بیش از قبل؛  توسعه پیدا کرده و استقبال بیشتری از آن شده است.

وی افزود: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه نباید منحصر به کسانی باشد که به بازار سرمایه متصلند و با آن آشنایی دارند؛ لذا برای این نمایشگاه، باید به نحوی سرمایه گذاری و اولویت بندی شود که افراد خارج از این بازار هم جذب شوند و محصولات خود را عرضه کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه دوازدهم، تجربه 11 سال فعالیت نمایشگاهی در سال های مختلف را با خود به همراه دارد، می تواند در تحقق اهداف مهم اقتصادی در آینده نقش بسزایی داشته باشد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2019) از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران