پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452806 تاریخ : 1398/01/24-12:25:59
,17,22,
رونق تولید در سمنان با پرداخت 17هزار میلیارد ریال تسهیلات

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

رونق تولید در سمنان با پرداخت 17هزار میلیارد ریال تسهیلات

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای شروع فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید تاکنون 938 واحد تولیدی در استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 17 هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بهروز اسودی در اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 98 و با تشریح عملکرد این کارگروه در سال گذشته افزود: از این تعداد واحد معرفی شده، 263 واحد مربوط به بخش صنعت و 675 واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

وی ادامه داد: تاکنون 438 واحد تولیدی به ارزش حدود 6510 میلیارد ریال تسهیلات از بانکها دریافت کرده اند که سهم صنعت ، 100 واحد به ارزش 5740 میلیارد ریال و سهم کشاورزی 338 واحد به ارزش 769 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین گفت: در سال گذشته 72 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اجرایی شده است و در قالب جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان، مشکلات 717 واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: در جهت رفع موانع تولید، تعداد 1638 مصوبه در یکصد و سی و پنج جلسه قبلی کارگروه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که از این تعداد مصوبه، 72 درصد اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.

اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در سال گذشته اظهار داشت: از مجموع 1638 مصوبه این کارگروه، امور بانکی و تسهیلات با 44 درصد بیشترین مصوبات را به خود اختصاص داده است و امور زیربنایی 18 درصد ، امور مالیاتی 16 درصد، امورتامین اجتماعی 11 درصد و 12 درصد نیز مربوط به سایر امور می باشد.

وی اظهار داشت: در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه 83 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش 2500 میلیارد ریال با اشتغالزایی 140 نفر به بانکهای عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در آخرین دستور کار این نشست مشکلات مالیاتی دو واحد تولیدی سامفر و ماشین لنت بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران