پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489858 تاریخ : 1398/06/02-09:18:59
,3,
روند رو به رشد موسسه کاسپین/ ادامه فعالیت 120شعبه مجوزدار موسسه کاسپین

رئیس هیئت سرپرستی کاسپین مطرح کرد؛

روند رو به رشد موسسه کاسپین/ ادامه فعالیت 120شعبه مجوزدار موسسه کاسپین

رییس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین در ادامه بازدیدهای دوره ای از مدیریت مناطق موسسه سراسر کشور، اینبار با حضور در میان کارشناسان، روسای شعب و همکاران مدیریت منطقه اصفهان ضمن عرض خداقوت و تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل از برخی شعب این منطقه بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، علی صادقی با اشاره به روند رو به رشد موسسه و عملکرد وصول مطالبات همکاران مدیریت منطقه اصفهان اعلام کرد: عملکرد موفق منطقه اصفهان در وصول مطالبات ناشی از نظم، همدلی و وظیفه شناسی پرسنل و رفع موانع و مشکلات توسط آنان می باشد که جا دارد از تلاش و زحمات کلیه همکاران منطقه اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و یزد به خاطر این همراهی و همکاری، تقدیر و تشکر مضاعف نماییم.

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین افزود: از کلیه همکاران موسسه انتظارمی رود هر کدام در حد وسع و مسئولیت خود برای حل مسائل و مشکلات موسسه در تمامی موضوعات تلاش کنند و در حال حاضر بزرگترین مسئولیت پرسنل، وصول مطالبات می باشد.

تداوم فعالیت کاسپین در قالب سیستم مالی جدید درعرصه بانکداری نوین

علی صادقی همچنین با قدردانی از زحمات اعضای هیئت سرپرستی گفت: تمام تلاش هیئت سرپرستی در مرکز در راستای حفظ، بقاء و ادامه فعالیت 120شعبه مجوزدار موسسه می باشد و یکی از دغدغه های فکری مدیریت ادامه فعالیت موسسه در قالب یک سیستم مالی جدید درعرصه بانکداری نوین است.

کار جدید کاسپین در بین کلیه موسسات دارای مجوز

رئیس هیئت سرپرستی موسسه کاسپین تصریح کرد: پیرو پیگیری مدیریت موسسه در بانک مرکزی، برای اولین بار در نظام بانکداری یک حرکت نوین صورت گرفت و آن، ثبت اسامی اعضای هیئت سرپرستی موسسه در ثبت اسناد کشور و اعمال آگهی تغییرات جدید در روزنامه رسمی کشور بود که کاری جدید در بین کلیه موسسات دارای فعالیت درکشور و نقطه عطف و امید بزرگ برای همکاران موسسه می باشد.

تفکر مدیریت کاسپین، حفظ پرسنل موسسه می باشد

 صادقی افزود: تفکر، نگاه، امید و آرزوی مدیریت هیئت سرپرستی برای آینده موسسه، حفظ اشتغال پرسنل، ماندگاری و ادامه فعالیت می باشد، اما نباید از یک نکته مهم غفلت شود که در این شرایط، نگاه مثبت به آینده ابتدا باید از تفکر و دید خود پرسنل موسسه آغاز شود.

مسئولیت پرسنل در حال حاضر وصول مطالبات می باشد

رئیس هیئت سرپرستی موسسه با بیان اینکه «پرسنل، در هر پست و جایگاهی که فعالیت می کنند باید برای وصول مطالبات تلاش نمایند»، اضافه کرد: تسلیم شدن در شرایط بحران را باید از تفکر و نگاه داخلی و بیرونی حذف و به جای آن نگرش مثبت به فعالیت بانکداری جدید در موسسه کاسپین را جایگزین نماییم.

صادقی ادامه داد: همکاران ارجمند باید مدیریت بحران را از خودشان آغاز کنند و در شرایط حاضر باید با صرفه جویی درتمام زمینه ها به حرکت روبه جلو موسسه کمک نماییم.

در ادامه جلسه، رئیس هیئت سرپرستی موسسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت قبلی تعاونی منحله حسنات اضافه کرد: از وجود مدیریت قبلی تعاونی منحله حسنات در راستای حل موانع و مشکلات این موسسه استفاده می شود که امیدواریم با ادامه همکاری و هم افزایی همه عوامل اجرایی در صف و ستاد بتوانیم دغدغه همکاران و سپرده گذاران را هر چه سریعتر مرتفع نماییم.

خاطرنشان می شود در ابتدای جلسه، محمدرضا مومنی، مدیریت منطقه اصفهان ضمن خیرمقدم به جناب آقای صادقی، رئیس هیئت سرپرستی موسسه با ارایه گزارشی از عملکرد منطقه اصفهان از زحمات همکاران خود در وصول مطالبات تقدیر و تشکر به عمل آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران