پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512101 تاریخ : 1399/02/14-11:19:56
,11,4,
رولز رویس 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

بدلیل تبعات شیوع کرونا

رولز رویس 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

شرکت رولز رویس که تولیدکننده موتور هواپیماست، با کنسل شدن سفارشات تولید هواپیما و زمین گیر شدن هواپیماها به علت پاندمی کرونا، در نظر دارد 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، یک منبع آگاه خبر داد که با کنسل شدن سفارشات تولید هواپیما و زمین گیر شدن هواپیماهای ایرلاین های به علت پاندمی کرونا، شرکت انگلیسی رولز رویس که تولیدکننده موتورهای این هواپیماهاست، در نظر دارد 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند.

این منبع آگاه گفت که حجم این اخراج ها توسط مدیران داخلی شرکت مورد اشاره قرار گرفته اما هنوز قطعی نشده است و مذاکرات زیادی هنوز باید در این مورد انجام شود.

موتورهای این شرکت هواپیماهای پهن پیکر ایرباس و بوئینگ را به پرواز در می آورد و بر اساس تعداد ساعت های پرواز این موتورها، ایرلاین ها به رولز رویس هزینه پرداخت می کنند.

فایننشال تایمز پیش از این گزارش داده بود که رولز رویس در نظر دارد 8000 نفر از 52000 نفر نیروی کار خود را اخراج کند. به این ترتیب این حتی بزرگ تر از تعدیل نیروی این شرکت در زمان حادثه 11 سپتامبر خواهد بود. با بحران به وجود آمده پس از آن حادثه رولز رویس 5000 نفر از نیروهای خود را کنار گذاشت. طبق گزارش این نشریه تا انتهای ماه می رقم دقیق و نهایی این تعدیل نیرو اعلام خواهد شد.

وارن ایست، مدیرعامل شرکت رولز رویس، در ماه آوریل گفت: رولز رویس به دنبال کم کردن هزینه های شرکت است که این شامل کاهش 10 درصدی دستمزدهای کارکنان شرکت می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران