پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388560 تاریخ : 1397/07/17-13:17:22
,12,7,
روزهای شلوغ و پر رونق برای بروکرهای ارز

گزارش

روزهای شلوغ و پر رونق برای بروکرهای ارز

طبق گفته یکی از بروکرها، روز گذشته نسبت به روزهای دیگر در فروش ارز رکورد داشته است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت،  وارد میدان فردوسی که می شوی بیشتر از عابران بروکرهای ارز هستند که سعی در خرید و فروش دلار و یورو دارند، البته مردم عادی هم خواهان هستند.

تابلو اعلانات صرافی ها در ساعت  9 تا 11 صبح امروز سه شنبه 17 مهر ماه در انتظار نرخ جدید خاموش بودند.

 

 

 

نرخ بروکرها

اما بازار بروکرها رونق خوبی دارد، دور میدان فردوسی بروکرها و مردم در حال چانه زنی برسر قیمت ها هستند. نرخ های مختلفی که آن ها به مردم می گویند از 13 هزار و 300 تومان، 14 هزار و 100 تومان تا 15 هزار تومان برای خرید از مردم است که فروش آن ها 200 تا 300 تومان بیشتر از خرید است.

یورو هم همین وضعیت را دارد، قیمت های مختلف از 15 هزار و 200 تا 16 هزار تومان می باشد. طبق گفته بروکرها روزهای بسیار شلوغ و پر رونقی دارند.

طبق گفته یکی از بروکرها، روز گذشته نسبت به روزهای دیگر در فروش ارز رکورد داشته است.

 

 

 

تخلف صرافان بر سرقیمت

طبق بررسی‌های خبرنگار بانک و صنعت، در زمانی که تابلو اعلانات صرافی‌ها روشن شد قیمت‌ها با یک‌دیگر تفاوت داشت!! ، براساس گفته یکی از صرافان خیابان فردوسی، برخی از صرافی‌ها قیمت‌های تابلو اعلانات را دست کاری و براساس قیمتی که از سوی بانک مرکزی اعلام شده است ارز خرید و فروش نمی‌کنند، همچنین روزی چندین بار بازرس به صرافی‌ها سر می‌زند و قیمت‌ها را بررسی می‌کند که صرفان متخلف قیمت‌ها را اصلاح می‌کنند و زمانی که بازرس می‌رود دوباره قیمت‌های خودشان را در تابلوها وارد می‌کنند.

طبق ادعای صرافی‌های میدان فردوسی، بانک‌ها ارز را به صورت محدود تنها به تعداد اندکی، به قیمت 12 هزار 500 تومانی به فروش می رسانند، گفتنی است براساس پرس و جو از بانک ملی قیمت دلار برای خرید 9 هزار و 800 تومان می باشد، همچنین نرخ یورو تا لحظه تنظیم این خبر مشخص نیست.

نوسان قیمت و تقاضا برای خرید و فروش ارز در این روزها بسیار داغ است

گفتنی است، بروکرها دلار به تاریخ سال های گذشته را به میزان 500 تومان ارزان تر از دلارهای جدید خرید و فروش می کنند، اما صرافی ها و بانک ها با قیمت روز از مردم خریداری می کنند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران