پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519731 تاریخ : 1399/06/29-13:45:28
,8,
روز پرنوسان برای بورس /شاخص بورس مجددا نزولی شد

روز پرنوسان برای بورس /شاخص بورس مجددا نزولی شد

شاخص کل بورس امروز در ساعات ابتدایی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و مجددا به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد عقب گرد کرد، اما در ساعات میانی حرکت صعودی خود را آغاز کرد و تا مرز یک میلیون و 709 هزار واحد پیش رفت. در نهایت و در ساعات پایانی شاخص بورس مجددا نزولی شد و در نهایت در رقم یک میلیون و 699 هزار واحد ایستاد.

به گزارش بانک و صنعت، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با 4597 واحد کاهش رقم یک میلیون و 699 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با 2477 واحد کاهش در رقم 427 هزار و 724 واحد ایستاد. معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش 132 هزار و 550 میلیارد ریال انجام دادند.

پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گلگهر و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بازار بورس گذاشتند. همچنین بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، بانک تجارت، بانک صادرات ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و ایران خودرو نمادهای پربیننده این بازار بودند.

بازگشت فرابورس به کانال 18 هزار واحد

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با 199 واحد صعود رقم 18 هزار و 120 واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار 942 هزار معامله به ارزش 44 هزار و 105 میلیارد ریال انجام دادند. سنگ آهن گوهرزمین، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریاساسول، بیمه پارسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از بانک دی، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و س . توسعه و عمران استان کرمان تشکیل شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران