پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248333 تاریخ : 1395/08/16-11:46:52
,10034,
روز نحس قاچاقچی‌ها در تهران

روز نحس قاچاقچی‌ها در تهران

صبح امروز در عملیاتی هماهنگ بیش از 800 نقطه و محل دپوی کالای قاچاق در شهر تهران منهدم شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با قاچاق کالا و همچنین اجرای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی درباره مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان، از مدتی قبل در عملیاتی اطلاعاتی، اقدام به شناسایی شماری از قاچاقچیان و محل های دپو اقلام قاچاق در سطح شهر تهران کرد.

با تکمیل اطلاعات درباره انبارهای نگهداری از اقلام قاچاق و همچنین اخذ دستورها و مجوزهای لازم از مقام قضایی سرانجام مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پایتخت با پشتیبانی دیگر یگان‌های انتظامی، عملیاتی گسترده را به فرماندهی سردار ساجدی نیا، رییس پلیس پایتخت آغاز کردند.

در جریان این عملیات بیش از 800 نقطه و محل دپوی کالای قاچاق که 4000 انبار و سوله در آن وجود داشته مورد شناسایی قرار گرفته و منهدم شد. همچنین تعدادی از قاچاقچیان و همدستان این افراد نیز دستگیر شدند.
از این انبارها اقلام قابل توجهی به ارزش میلیون ها تومان به دست آمده و همچنان عملیات مأموران برای انهدام دیگر محل ها ادامه دارد.

بنابراین گزارش، در انبارهایی که تاکنون مورد شناسایی قرار گرفته و نسبت به انهدام و پلمب آنها اقدام شده مقادیر قابل توجهی پوشاک، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم رایانه‌ای، اقلام خوراکی و ... که تماما به شکل قاچاق و بدون مجوز وارد کشور شده بود وجود داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران