پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512965 تاریخ : 1399/02/27-15:56:43
,1,
روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی:

روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط عمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، متن پیام دکتر ایمانی به شرح زیر است:
«امروزه با توسعه روز افزون علم و شبکه ای شدن جوامع که در آن ترکیبی از وسایل ارتباط جمعی، پایه ها و ساختارهای کلیدی جامعه را در سطوح فردی، سازمانی و اجتماعی شکل می دهند و سازماندهی می کنند، نقش روابط عمومی ها به عنوان نهادی که می توانند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم جامعه با سازمان اقدام کنند، بسیار حائز اهمیت است.
روابط عمومی مدرن، منسجم و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه است که زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر، فراهم کرده و مسیر موفقیت و تحقق اهداف سازمان را فراهم می سازد.
روابط عمومی، هنرمردم داری با استفاده از فنون و ابزار ارتباطی است تا در جامعه ای که هر لحظه به سمت نوآوری، پیشرفت و پیچیدگی ارتباطی پیش می رود، از طریق ایجاد تفاهم و ارتباط ساده و صمیمی، راه تعامل با افکار را هموار سازد.
از طرفی روابط عمومی به عنوان مرکز و هسته اصلی سازمان، با ایفای نقش مهم خود در حوزه ارتباطات درون سازمانی، می تواند با تقویت اعتماد بین مدیران و کارکنان، ذهن و اندیشه نیروی انسانی را در تحقق اهداف سازمانی، همراه سازد و با هم افزایی و هم اندیشی، روند رو به رشد سازمانی را بیش از پیش تقویت نماید.
در فرصت 27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و هفته ارتباطات را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه روابط عمومی به ویژه همکارانم در بانک سینا تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تداوم روند به کارگیری مدیران و کارکنان روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در کشورمان، شاهد بهبود و تقویت روزافزون اعتماد عمومی به سازمانها باشیم».



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران